G:Paras/huonoin laite kotiliikuntaan?

  • Viestiketjun aloittaja BoBo
  • Ensimmäinen viesti
BoBo
Avokki mulle lupaili jotain kuntovempainta kotiin, kun en sen urheilemisen vuoksi ite pääse mitään harrastamaan. Mutta kun en osaa päättää mikä olis hyvä. :eek:

Olis kiva kulla muiden mielipiteitä, ettei tulis tehtyä turhaa ostosta :whistle:
 
Mä ostin nilkkapainot lenkkeilyn tehostamiseksi.. Koiran kanssa kun päivittäin käveleskelen. =)

Ja toinen mistä oon tykänny mahdottomasti on tuo jumppapallo. Sen kanssa aika vierähtää ja onhan se tietty tehokastakin.. Mä en ite oo ikinä välittäny mistää sen kummemmista vempaimista, kun tiedän että kerran kaks teen ja sit se jää jonnekki nurkkaan lojumaan... :ashamed: :D
 
Phyllis
Mulla on kotona jumppapallo, käsipainoja (2 eri kokoa) sekä ihan painonnostotanko (ja siihen painoja). Tuo tanko ei ole minun, vaan mieheni, mutta minä sitä nytten enemmän oon käyttänyt. Ei tarvitse lähteä salille treenaamaan, kun kotoa löytyy kaikki tarvittava ;) Ai niin, ja on meillä jumppakuminauhakin.

Mutta noista vempeleistä, suosittelen tuota palloa! Itse oon tykännyt, sillä saa ihan perusliikkeisiin kummasti tehoa ja meillä ainakin se kuuluu olohuoneen vakkarikalustoon - siinäkin kuluu muutama kalori, kun uutisia kattoessa "pomppii" pallolla :) Kuminauha on kanssa hyvä, mutta ei ehkä niin monipuolinen kuin tuo pallo.

Jos palloon päädyt, niin huolehdi, että se on tarpeeksi suuri. Niitä vissiin on halkaisijaltaan 60-80 senttisiä. Mulla on 65 senttinen, ja se on aika optimaalinen tällaselle pätkälle (mulla pituutta 163cm). Mutta 173 senttinen kaverini tarvitsisi jo isomman pallon.
 

Yhteistyössä