Imetys ja kävely vaunujen kanssa laihduttavat ensimmäisen lapsen jälkeen. Ja ehtii pitää itsestä huolta, syödä terveellisesti. Suurin osa tutuista on ollut puolta laihempia esikoisen jälkeen, kuin ennen raskautta, alipainoisia siis painoindeksin mukaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten niin monet painaa vähemmän raskauksien jälkeen? pidättekö itsenne tarkoituksella laihana? Syöttekö ja liikutteko eritavoin kuin ennen?
Ensimmäisen raskauden jälkeen vaunukävelyt ja imetys laihdutti, tuli myös halu liikkua kun vauva oli vähän isompi. Toisten lasten jälkeen olen tietoisesti lisännyt liikuntaa, koska haluan pysyä hyvässä kunnossa ja hoikkana. Syömisiä joudun myös vähän tarkkailemaan, toisin kuin ensimmäisen lapsen jälkeen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten niin monet painaa vähemmän raskauksien jälkeen? pidättekö itsenne tarkoituksella laihana? Syöttekö ja liikutteko eritavoin kuin ennen?
En pidä. Olen luonnostani "laiha". Lapset pitää liikkeessä, harrastan kiitettävästi liikuntaa ja mulla on hyvä aineenvaihduntaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten niin monet painaa vähemmän raskauksien jälkeen? pidättekö itsenne tarkoituksella laihana? Syöttekö ja liikutteko eritavoin kuin ennen?