G:Paljonko lähtenyt?

• Viestiketjun aloittaja Aina hiukoo
  • Ensimmäinen viesti
Aina hiukoo
Kuinkas paljon olette muut tiputtaneet painoa ja missä ajassa?
Itse aloitin 2.1 2006 ja - 5kg tänään ( vielä -7kg pois), varsinkin vaatteissa huomaa, ihanaa!
Tänään on kyllä herkkupäivä jotta jaksaa taas, mutta huomenna sitten sitäkin sitkeämmin taistoon, vai kuka väittää että tää on helppoa/hauskaa????

Aina hiukoo
Hienosti on tippunut, mä luulen etten mäkään jaksa ihan kokoajan vyö kireenä vetää. Helpotti kuitenkin nuo ekat kilot että niistä on ponnistaa, mutta tsemppiä loppu kamppailuun.

Champion harmaana
Alotin joskus pari päivää ennen uutta vuotta ja nyt lähtenyt -5kg, eli n. 4-5 vikkoa olen siis ollut laihiksella, 25kg olis vielä saatava pois ja aikaa olen antanut itselleni joulukuuhun 2007 asti!
Mut 5kg kerrallaan etappeina niin hyvä tulee :)

laihduttaja83
marraskuun alussa aloitin ja nyt 9,5kg lähtenyt.viimisen parin viikon aikana ei ole lähtenyt kun 200g,johtuu ehkä siitä ettei ylipainoa enää ole.eikö sitä niin sanota että mitä vähemmän painoa sitä hitaammin lähtee.n.kolme kiloa haluaisin vielä tiputtaa

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.01.2006 klo 15:33 vieras2 kirjoitti:
Kuinka te kaikki laihdutatte``?Mitä teette?Herkkuja kuinka paljon`?
Osa meistä käy tossa sokeriklubissa. Se on tarkoitettu niille joilla on ollut tai on raskausdiabetes. Mutta tossa on ainakin pino yli 80kg painaville mikä on ollut pitkään pystyssä. Noista ryhmistä ON PALJON apua.

Aina hiukoo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.01.2006 klo 16:40 linnea75 kirjoitti:
kasviksiihan voi syödä, ettei mene ain hiukomisex :D

v2003 tammikuussa 90kg
v2005 heinäkuussa 84kg, siitä alko urakka rd:n takia
v2006 tammikuussa 59kg :D
Juu niin saa, mutta mulla tulee niistä maha kipeäksi joten en uskalla ylenmäärin niitäkään popsia. Ja sitten toisaalta ne ei siihen "suolaisen ja makean nälkään" auta :'(
Mutta onneksi pienemmät annokset jo alkaa pikkuhiljaa tehoamaan ja kylläisyyden tunnetta ihanampaa en voi kuvitella.

Aina hiukoo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.01.2006 klo 15:31 vieras2 kirjoitti:
aina hiukoo: Miten oot laihduttanut?
Painonvartijoiden vanhoilla ohjeilla, uusia en ole vielä nähnyt. Nyt kun olen ollut kuukauden dieetillä alkaa vähän kyllästyttää ja silloin pitää pinkaista nopeasti peilin eteen niin taas jaksaa (ja ihailla jo hoikistunutta vyötäröä). Joo ja aion pitää herkkupäivän kerran neljässä viikossa.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2006 klo 17:51 Aina hiukoo kirjoitti:
\
Painonvartijoiden vanhoilla ohjeilla, uusia en ole vielä nähnyt. Nyt kun olen ollut kuukauden dieetillä alkaa vähän kyllästyttää ja silloin pitää pinkaista nopeasti peilin eteen niin taas jaksaa (ja ihailla jo hoikistunutta vyötäröä). Joo ja aion pitää herkkupäivän kerran neljässä viikossa.
Aika kovan linjan olet ottanut. Mä en uskaltais.
Mulla on muuten joulun jälkeen tippunut 5kg ja kerran viikossa herkuttelen... Tosin matkaa on vielä yli 30kg :ashamed:

Aina hiukoo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.02.2006 klo 15:00 Kipinätär kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2006 klo 17:51 Aina hiukoo kirjoitti:
\
Aika kovan linjan olet ottanut. Mä en uskaltais.
Mulla on muuten joulun jälkeen tippunut 5kg ja kerran viikossa herkuttelen... Tosin matkaa on vielä yli 30kg :ashamed:
Pakko on ottaa, olen niin "heikko" etten uskalla ottaa tälläkertaa mitään riskejä.

elokuussa alotin ja 22 kg lähteny.. nyt tosin jo pari kk ollu taas raskaana ni ei ni syöny vähän enempi ettei ni nopeesti tippuis.. yritän pitää ettei nousis hirveesti nyt alussa ainakaan kun ei se vaavikaan vielä paljoo paina.. tota rd ruokavaliota oon nyt vähän yrittäny noudattaa..

ni ja siitä kun olin viimesilläni joulukuussa 2004 -36,5kg :$

Vuodessa lähti 12kg, sitten tulin raskaaksi. Synnytys joulukuun puolivälissä, synnäriltä lähtiessä -2kg lähtöpainoon ja nyt on vielä 2kg lähtenyt tekemättä oikeastaan mitään. Liikunnan lisäämisellä tarkoitus hukata 10kg kesään mennessä.

Hillamaria harmaana
Elokuusta on lähtenyt n. 16kg (eli 10kg synnytyksen myötä ja nesteenä sekä 6kg ihan muuten). Miten se onkin toisen lapsen myötä vaikeampi päästä alkuperäiseen painoon? Esikoisella ei tehnyt yhtään tiukkaa, vaikka silloinkin kiloja tuli ruhtinaalliset 20.

Talviomena
Tänään tasan 5 päivää ja -3kg =) liikuntaa lisännyt ja kasviksia ruokavalioon,makeat pois.Oikee kasvisgurmeekokki löytyi musta.. :whistle: tänäänkin tein kesäkurpitsasta ruokaa.Halkaisin kahtia,koversin sisustan ja laitoin sisäänvähärasvaista palvikinkkua,koverrettua kurpitsaa ja päälle vähän juustoa,tietty suolaa ja mausteita..oli sikahyvää :p

Pikkeli
10 kk kulunut ja -27 kg on saldo!!!
Alkaa olla jo aika tyytyväinen olo...kuin uusi ihminen!

Suosittelen kaikille!
Herkut pois ja kuntoilemaan, ei siihen muu auta!
Nyt sen itekkin vasta oon tajunnu.

Iloista kevättä kaikille ja tsemppiä!!
Kyllä te pystytte kun uskotte itteenne! :flower: =)

Yhteistyössä