G: Paljonko häänne maksoivat?

• Viestiketjun aloittaja ap*
  • Ensimmäinen viesti
Miiiiiiiiiiiiiu
Pari vuotta sitten mentiin naimisiin, vieraita 65. Kaikkeen meni yhteensä n. 1000euroa. Tein koristeet yms itse, löysin puvun huutonetistä (liike myi siellä, 150e maksoi), miehen puku maksoi 8euroa kirpparilla, paikan vuokra koko vkonlopun 100e, lapsen upea mekko kirpparilta 4e, hotellissa oli juuri tarjous-päivät menossa jne. Ja aloitin tarvikkeiden ostelun vuosi ennen häitä, joten pääsin hyödyntämään hyvin tarjoukset jne <3

"haha"
[QUOTE="vierailija";29829660]Meillä vanhemmat maksoivat ja n. 10 000€ tuli maksamaan. Eniten maksoi se, että häät vietettiin ravintolassa ja vieraita oli n. 100. Lisäksi bändi maksoi aika paljon ja koko päivän kuvaus, joihin kyllä mielelläni laitoin rahaa. Erityisesti kuvat on aivan ihania kun päivä meni niin nopeasti.[/QUOTE]

Sinä mielelläs laitoit rahaa vaikka vanhemmat oikeasti ne rahat laittoivat. :D

Noin 5000e varmaankin. Ei yli ainakaan.Mun äiti maksoi. Mentiin maistraatissa naimisiin, ostettiin sormukset itse, mutta äiti halusi järkätä meille juhlat seuraavaksi päiväksi. En halunnut edes pukua, mutta äidin pyynnöstä laitoin. Oon ainoa lapsi, oli tärkeää sille järkätä juhlat. En valita! N. 60 vierasta.

piipula jatkaa
halvin kultasormus ,koskispullo ei muuta , emme halunneet häitä silti olemme olleet 45v yhessä ja sormuski jo on myyty kun halusimme lähteä lasten kanssa ensimmäiselle ulkomaan matkalle, ja jotenkihan se piti rahoittaa eikä velkaa haluttu ottaa ,ei kaduta yhtään

hreagrae
[QUOTE="vierailija";29829660]Meillä vanhemmat maksoivat ja n. 10 000€ tuli maksamaan. Eniten maksoi se, että häät vietettiin ravintolassa ja vieraita oli n. 100. Lisäksi bändi maksoi aika paljon ja koko päivän kuvaus, joihin kyllä mielelläni laitoin rahaa. Erityisesti kuvat on aivan ihania kun päivä meni niin nopeasti.[/QUOTE]

:D

Yhteistyössä