G: Paljon saat rahaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neenu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

neenu

Vieras
Siis paljonko saat rahaa kuukaudessa kun olet kotona lasten kanssa (kotihoidontuella)?

Minä täällä harkitsen jättäväni vakituisen työni ja jääväni lasten kanssa kotiin mutta mietityttää riittääkö rahat?

Tulen saamaan 448,83 ? miinus verot.
Kuntalisää täällä ei ole, ja hoitolisää en miehen tulojen takia saa. (Tuo on siis hoitoraha+sisarkorotukset).

Tosin jäin ihmettelelmään tuota lausetta "jättää vakituinen työ"....?
En mä ole työtäni jättänyt, siellä se odottaa, jos haluan takaisin mennä.

Sain vakipaikan vasta heinäkuussa ja mulla vielä koeaika päällä, ja voisin olla aika varma et jos nyt pomolle sanon että jäänkin koti niin mua ei se paikka enää odota... mutta töitähän löytyy aina...

Alkuperäinen kirjoittaja neenu:
Sain vakipaikan vasta heinäkuussa ja mulla vielä koeaika päällä, ja voisin olla aika varma et jos nyt pomolle sanon että jäänkin koti niin mua ei se paikka enää odota... mutta töitähän löytyy aina...

No sitten. Sen takiahan ei kai sais olla jatkamatta työsuhdetta koeajallakaan, mutta käytäntöhän saattaapi olla jotain ihan muuta...

Alkuperäinen kirjoittaja meah:

No sitten. Sen takiahan ei kai sais olla jatkamatta työsuhdetta koeajallakaan, mutta käytäntöhän saattaapi olla jotain ihan muuta...

niinpä, käytäntö on yleensä toinen... no hoitajille kun onneksi noita töitä on...

Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
matami-mutkula: mitä työtä teet kotona?

Kah, se täälläkin paljon parjattu pph olen

minullekin tuota ehdotettiin mutta en jaksaisi sitä jatkuvaa syyniä tekemisistäni, tämä kun pieni paikka. kaupan täditkin heti kummastelivat kun ostin saunakaljat...

matami-mutkula: mitä työtä teet kotona?

Kah, se täälläkin paljon parjattu pph olen

minullekin tuota ehdotettiin mutta en jaksaisi sitä jatkuvaa syyniä tekemisistäni, tämä kun pieni paikka. kaupan täditkin heti kummastelivat kun ostin saunakaljat...

Miekii oon nyt alustavasti vuoden loppuun, joulukuussa katellaan jaksanko jatkaa kun joka tapauksessa jään tammikuun lopussa mammalomalle.

matami-mutkula: kertoisitko mulle miten vaikuttanu sun elämään? onko kotisi putipuhdas jatkuvasti ym?

Eihän se muuten oo vaikuttanu kun että lapsia pyörii meillä enemmän, mulla on 2 omaa entuudestaan. Ei meillä paikat kiillä mutta perus siisteys on kyllä.

matami-mutkula: kertoisitko mulle miten vaikuttanu sun elämään? onko kotisi putipuhdas jatkuvasti ym?

Eihän se muuten oo vaikuttanu kun että lapsia pyörii meillä enemmän, mulla on 2 omaa entuudestaan. Ei meillä paikat kiillä mutta perus siisteys on kyllä.

mullakin 2 omaa olis, paljon sulla hoitolapsia?
kyllähän sitä hetken voisi vaikka tehdäkin....

mullakin 2 omaa olis, paljon sulla hoitolapsia?
kyllähän sitä hetken voisi vaikka tehdäkin....

2 eihän lapsia saa olla kun 4 ja puol, eli 4 kokopäivästä ja 1 puolipäivä.

Mutta ei siis pidä luulla että työ on helppoo, ei tarvii olla vaan ja kahtoo mitä muksu tekee.. se on paljo muutakii. Jokapäivä pitää olla jotain tekemistä, meillä maalataan, askarrellaan, piirretään yms. ja tietty sitä vaapata leikkiä ja ulkoillaan paljon.

Tänäänkin mietin että kävelylle lähetään kunhan lapset tulee.

Mulle kh-tuesta jää käteen n 280 Täällä ei ole kuntalisää, sitä lisäosaa en saa kun mies on töissä ja yksi sisarkorotus tossa on.

Miks te laskette ton lapsilisän tähän, senhän saa vaikka on töissäkin.

Yhteistyössä