G: Paljon keräsit raskauskiloja, kauan meni aikaa kilojen tiputukseen?

  • Viestiketjun aloittaja kg
  • Ensimmäinen viesti
jeeee
[QUOTE="xxx";30451231]Noudatitko jotain tiettyä ruokavaliota? Ja mitä liikuntaa harrastit? Mä olin ekakerralla aika kipeä lonkista ja polvista loppuvaiheessa. Käytännössä paljon muu kuin kävely ja uinti ei olis onnistunut.[/QUOTE]

Noudatin raskaudiabeetikon ruokavaliota täsmälleen. Diabetestä ei siis ollut. Uin 3-4 kertaa viikossa synnytykseen asti.
 
"-p-"
Ekasta raskaudesta tuli 13kg, lähti kolmessa kuukaudessa synnytyksestä. Tokasta lapsesta tuli 16kg ja ne hävisi viidessä kuukaudessa, nyt vauvan ollessa 10kk oon viisi kiloa laihempi kuin ennen tuota raskautta. Ennen raskauksia olin hieman alipainoinen, nyt varmaan juuri normaalipainon alarajalla.
 
Mulla tuli molemmissa raskauksissa painoa reilusti yli 30 kg. Noin 20 kg lähti parin ekan viikon aikana. Seuraava kymppi hävisi parin vuoden aikana. Sitten lähti loputkin. Kolme vuotta tokan lapsen jälkeen olen jopa kevyempi, kun ennen raskauksia.
Ja niin, olen 174 cm pitkä ja normaalipaino 60-65.
 
"wieras"
Kiloja tullut kolmessa raskaudessa 11-14 kg. Lähtöpaino ollut aina sama, 58 kg. Synnytyksestä puolen vuoden jälkeen on paino mennyt aina pari - kolme kiloa miinukselle, mutta tasaantunut imetyksen loputtua.
 

Yhteistyössä