G: Päivän ohjelmanne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jupinaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jupinaa

Vieras
Itse olen vienyt jo isommat lapset kouluun.

Kuopuksen vien päiväkotiin klo 10.00

Ekaluokkalaisen haen koulusta 12.05, tullaan kotiin

Sit lähden töihin ajelemaan klo 12.40 -- ekaluokkalaisen pitäisi pärjätä kotona yksin kahteen saakka jolloin isosisko tulee kotiin

Jännittää... on nyt ekaa kertaa yksin kotona noin pitkän ajan. Onneksi on rauhallinen lapsi.

Töissä olen iltayhdeksään ja sitten kun tulen kotiin on isäntä laittanut lapset nukkumaan, esikoinen tod. näk. vielä valvoo tosin :)

Mitäs me, sairastellaan. Tai siis tyttö sairastaa. Muuta ei ole tälle päivälle sovittu, kun mä menen 16 jälkeen liikkeeseen sovittaa mekkoa, ja katsotaan, pitääkö sitä mun omien kenkien kans lyhentää. Miehen pitäis siihen mennessä tulla kotiin töistä. Sit illaksi ajattelin tehdä jotain hyvää syömistä, kun tytöllä vähän heikolla tuo syöminen nyt...

Mies tulee vasta joskus yöllä kotiin työpaikkansa tapahtumasta ja mä oon lasten kanssa kotona. Ajattelin kävellä tuohon huisin suureen keskustaan katsomaan yhden putiikin, mennä poikaa koulusta vastaan ja sitten mennään kauppaan ostamaan herkkuja. Perjantai on meillä karkkipäivä.

Tuskin mitään muuta ihmeellistä. Olen ja parantelen flunssaani ja pussailen vauvaa :D Muoks: vauvalla siis myös flunssa, että en tartuta pussailemalla...

poika päiväkotiin
työvoimatoimistoon
fysioterapiaan varaan aikaa
ruuan laitto
töihin

ja juu poika menee ajoissa päiväkotiin ja se johtuu siitä, että päiväkodin toive on, että tuodaan mieluummin ajoissa, että pääsee päivärytmiin kivasti mukaan :)

kohta kai pitäis jaksaa ulos lähteä, mutta kun väsyttää..
iltapäivällä mun veli tulee käymään, tyttö jo kovasti odottaa että eno tulis!
kuudeksi pitäis mneeä töihin ja pääsen vasta aamulla!

HUOMENTA!
Vien tytön kohta kouluun,tulen kotiin tekemään suursiivouksen,haen tytön koulusta,pakataan tavarat ja koira autoon ja lähdetään viettämään viikonloppua m un siskoni luokse.Ihanaa ku tyttö pääsee leikkii serkkujensa kanssa,koira pääsee riehumaan kukkautta vanhemman samanrotuisen koiran kanssa ja mä ja sisko päästään sienimetsään =)

Saatoin pikkusen koululle ja heitin jo matot pihalle, kohta tartun imuriin(miten helkutassa kerkeääkin viikossa tulla näin likaista?), pyykkitupaan pyykkäämään ja sitten miehen kanssa tukkimaan Prisman kassa viikonlopun ostoksilla.
Pitää muistaa pojille karkkipussit, meillä on perjantai herkkupäivä.

klo 10 ollaan puistossa
klo 11.30 noin kotiin syömään
12.30 noin aika taas.. pojat päiväunille

päiväunien jälkeen ootellaan isiä kotiin (jos ei sada niin ulkoillaan tässänki välissä ) ja sit perjantain traditio, nopea kauppareissu, sauna päälle, lenkille, saunaan, saunasyömiset, pojat nukkumaan.. sit kello onki puoli ysi ja alkaa mun ja miehen oma aika.

Tänään vietiin isompi kerhoon klo8:30 sit vein sen jälkeen pojan eskariin.
Tultiin kuopuksen kanssa kotiin, syön tässä aamupalaa ja istuun koneella.
Lähdetään kuopuksen kanssa hakemaan isompi tyttö kerhosta joka loppuu klo11:30 ja haetaan poika eskarista, mennään ulos ja sen jälkeen laittamaan ruokaa.
Ruuan jälkeen kuopus päikäreille. Kun mies tulee kotiin niin lähdetään kauppaan.
Sit illalla mennään saunaan.

lenkin vetäsin jo kun eskarilaisen vein kouluun.
kävin suihkussa ja nyt hetken huilaan surffaillen netissä.
sit pikkuselle ruoka ja päikyille..ehkä nukkuu päikyt vaunuissa jos innostutaan vielä ikeaan kipaseen.
poika pois eskarista ja sit mennään viikonlopuksi reissuun kun mies tulee töistä.

Laitettu kaks kouluun jo, eri aikaan menivät, tulevatkin eri aikaan ja sitte on kahdet läksyt, jotka pitää tarkistaa ...

Siivoamista, imurointia ja ikkunoitten pesemistä sekä pyykin pesua

Kutsukortit pitää tehdä ja kirjottaa ....

Kaupassa pitää käydä tänään, siinä samalla pari pakettia postista =)

Iltiskerhoon täytys lappunen viedä tälle päivälle

Uloskin pitäs keretä, jossai välissä :D

Päivä täynnä siis =)

Olen katsellut olympialaisia, nyt surffailen ja kohta varmaan painun peiton alle nukkumaan, kun kuume taas tuntuu nousevan. Täytyy katsoa, jaksanko hakea ekaluokkalaisen tuosta vierestä iltapäiväkerhosta vai soitanko, että laittavat kotiin. Anoppi hakee kuopuksen hoidosta. Päivä menee varmaan juodessa ja lepäillessä, täytyy yrittää varmaan saada jotain ruokaakin vähän alas.

Miehellä on tänän vapaapäivä, joten saan touhuta mitä huvittaa, ihanaa! Heräsin tunti sitten, söin, luin hesarin ja hbl:n, nyt olen lähdössä pitkälle lenkille auringonpaisteeseen. Sen jälkeen ruokaostoksille Stockan herkkuun, sen jälkeen vielä salille ja sieltä kotiin laittamaan yhdessä miehen kanssa ruokaa. Illalla varmaan vaan oleillaan kerrankin (!) koko perheen kanssa ja mennään ajoissa nukkumaan. Että näin jännittävä perjantai tiedossa minulla! :)

Koitan pysyä hereillä... mua ei vaan yksinkertasesti yöllä nukuttanut yhtään, enkä sitten nukkunut kuin tunnin. Nyt hämää kun kädet on ranteista sormen päihin aivan puutuneet ja olo on ku tikan nakuttamalla puhelinpylväällä sadeilmalla.

Pyykkiä pitäs pestä, kahtella vuosikkaan perään, käyttää koiraa pihalla, ruokaa tehdä, kahtoa esikon perään, joko oksutauti meni ohi, siivota joka paikkaa ja alkaa siirrellä huonekaluja huonesta toiseen, lämmittää saunaa... taidan ottaa rennosti syyä vähän suklaata ja mennä vuosikkaan kanssa päikkäreille jossain vaiheessa

Yhteistyössä