G: Päivän huono äiti-fiilis

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mietiskelijä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hermostuin esikoiselle parista aika typerästä jutusta :ashamed: Pyysin sitten kyllä anteeksi raivoamistani... En ole nukkunut moneen yöhön kunnolla, loppuraskaus meneillään ja heräilen pitkin yötä milloin mihinkin

Tyttö katsoo koko päivän teemalta olipa kerran keksijää enkä viihdytä poikaakaan, vaan teen kotihommia ja istun koneella ilman aikomustakaan viedä lapsia ulos.

No okei, ei mulla edes ole huono äiti- fiiis, mutta tällaisesta sen kai pitäisi tulla? Me ollaan lomalla ja arkirutiinit ja pakot on romukopassa.

[QUOTE="poks";25321415]Tyttö katsoo koko päivän teemalta olipa kerran keksijää enkä viihdytä poikaakaan, vaan teen kotihommia ja istun koneella ilman aikomustakaan viedä lapsia ulos.

No okei, ei mulla edes ole huono äiti- fiiis, mutta tällaisesta sen kai pitäisi tulla? Me ollaan lomalla ja arkirutiinit ja pakot on romukopassa.[/QUOTE]

Ihan kuin mä! Paitsi että leivotaan sämpylöitä mut siinä onkin jo syy lsiskotella sitten loppupäivä. Homenna siivotaan jne jne

Hermostuin esikoiselle parista aika typerästä jutusta :ashamed: Pyysin sitten kyllä anteeksi raivoamistani... En ole nukkunut moneen yöhön kunnolla, loppuraskaus meneillään ja heräilen pitkin yötä milloin mihinkin

Älkää hyvät ihmiset tehkö niitä muksuja niin montaa,että jaksatte hoitaa jo ennestään olevia lapsia turhista hermostumatta!
Mä en ymmärrä..

[QUOTE="onnellinen";25321565]Älkää hyvät ihmiset tehkö niitä muksuja niin montaa,että jaksatte hoitaa jo ennestään olevia lapsia turhista hermostumatta!
Mä en ymmärrä..[/QUOTE]

Sanot sinä joka täällä turhista jutuista hermostuu? Pyytäisit miestäs antamaan sulle kunnon kyydin niin johan rentoutuisit.

Sanot sinä joka täällä turhista jutuista hermostuu? Pyytäisit miestäs antamaan sulle kunnon kyydin niin johan rentoutuisit.

En minä ole missään vaiheessa hermostunut :D
Ihmettelen vaan ihmisiä,jotka eivät meinaa jaksaa hoitaa lapsia ja tekevät silti lisää..tähän ryhmään voin lisätä myös oman sukulaiseni,jolle lapsenteko näyttäis olevan niin arkista puuhaa ja sitä mukaa ,kun lapsia syntyy niin ne viedään hoitoon,että saa omaa aikaa..

ps.meillä sujuu petipuuhat oikein hyvin ;)

[QUOTE="mietiskelijä";25321374]Itellä Huono äiti-fiilis kun sataa enkä keksi oikeen lapsille mitään tekemistä.[/QUOTE]

Ensimmäinen sääntö: Jätä lapsi rauhaan. Liika ohjelmointi tappaa luovuuden.

Ihan turhaan siis podet huonoa omaatuntoa :D.

Yöllä oli satanut lunta niin että lähdettiin pulkalla kauppaan. Lunta oli reippaasti ja iloisena lähdettiin, totesin mielessäni että rattailla ei olisi päästy tai olisi ollut ainakin tosi raskasta työntää. Nähtiin orava melko lähellä kotia ja hymyilytti, kun lapsi riemastui ja mietin miten kiva idea oli lähteä pulkalla.. Luntakin alkoi sopivasti hiljalleen sataa, oli vielä hämärää ja maisema kuin satukirjasta.

Tuota ihanne-tilaa kesti ehkä sen 100 metrin verran. Sen jälkeen totesin, että ne kadut onkin aurattu siitä eteenpäin ja hiekoitettu koko kävelykadun leveys niin että nirskunta vaan kuului pulkan alta ja alkoi olla jo raskaampi vetää. Jossain kohti sitä luntakaan ei ollut ollenkaan niin että lapsi käveli puolet matkasta. Väärään suuntaan. Varmaan 15 minuuttia siitä hetkestä, kun mietin miten kivaa on mennä kauppaan pulkalla, manasin (ääneen) että oli tasan viimeinen kerta kun mennään pulkalla yhtään minnekään ja ALA_TULLA_SIELTÄ (kertaa miljoona).

Kaupassa pulkka oli kainalossa kun sitä ei voinut jättää yhtään minnekään, reppu toisessa kädessä ja pari ostosta toisessa, lapsi kulkee kädet levitettyinä ja yrittää pudottaa alahyllyiltä niin paljon tavaraa kuin mahdollista.

Kotimatkalla taas sitä ÄLÄ_MENE_SINNE ja ALA_TULLA_SIELTÄ ja lopulta kotipihassa lapselta ne itkupotkuraivarit ja totaalinen heittäytyminen lumeen eikä liikettä enää yhtään mihinkään suuntaan (eikä pysynyt siinä perhanan pulkassakaan).

Huomenna pysytään sisällä :D

Olin aamulla pari tuntia hereillä ja menin päikkäreille. Tyttö on viihdyttänyt itseään kattomalla piirrettyjä ja nyt lähti kaverille. Soitan kun pitää tulla kotio syömään. Eikä mulla oo aikomustakaan vielä ruveta tekee ruokaa :ashamed:

Joo, minäkin hermostuin esikoiselle ihan turhasta. Ja pyysin anteeksi jne. Nukuin huonosti, koska itselläni on aikamoinen yskä. Pisteet kaikille, jotka pystyvät käsittelemään kaikki tilanteet hermostumatta.

Yhteistyössä