G: Päivähoitoikäisen lapsesi ensiviikon hoitoajat + lapsen / lasten ikä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kolmepikkuistajaäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kolmepikkuistajaäiti

Vieras
Meillä
MA: 6.30-16
TI: vapaa
KE: 10-14
TO: 6.30-14
PE: 12-17.15

Lapset ovat 7v ja 1v 3kk:n ikäiset kaksoset. Aloittivat päiväkodissa huhtikuun alussa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kolmepikkuistajaäiti;29966880:
Meillä
MA: 6.30-16
TI: vapaa
KE: 10-14
TO: 6.30-14
PE: 12-17.15

Lapset ovat 7v ja 1v 3kk:n ikäiset kaksoset. Aloittivat päiväkodissa huhtikuun alussa.

Ma: loma
Ti: loma
Ke: loma
To: loma
Pe: loma

ja tätä jatkuu elokuun 12. päivään saakka jolloin alkaa eskari. Järjestimme kesän näin, että saamme olla lapsemme kanssa vapaalla.

Ma: vapaa
Ti: vapaa
Ke: 8-16
To: 8-16
pe: 8-16

Lapset 3v ja 1v 7kk, aloitti maaliskuun viimisellä viikolla, 10 hoitopäivää/kk, ei haittais vaikka ois vähän enempikin, niin vois tehdä enempi töitäkin.

6.30 - 14.30-16.00 Haku aika on liukuva, kun en edes vielä tiedä ensi viikon työaikoja saati sitä, kauan töissä menee, että meneekö yhtään ylitöiksi.

Lapset 3 ja 5v.

[QUOTE="pph";29966985]Onpas täällä palstailevilla lapsilla lyhyet hoitopäivät! Minulla lapsia 3 perheestä kaikilla hoitopäivä 7.15-17.00.... Joka päivä ma-pe....[/QUOTE]

Nää on niitä perheitä, jotka pitävät hoidossa ns. koko rahan edestä - nähty on :kieh:

Joku roti pitäis oikeesti olla, mutta minkäs teet. Subjektiivinen oikeus on, muttei mitään velvollisuuksia... Tai halua?

• Tykkää
Reactions: riiviöiden äiti
4-vuotiaan lapsen hoitoaika on n. 9.30 - 12.30, leikkipuistossa. Ei välttämättä joka päivä ja lisäksi lapsi on äidilläni varmaan joku päivä. Itse teen osapäivätyötä pääosin kotoa käsin.

Elokuussa lapsi aloittaa osa-aikahoidon päiväkodissa, alustavasti varasin ajan 8.00-12.30, mutta tarvittaessa sitä pitää sitten muuttaa, jos työni lisääntyy. Nykyisellä työmäärällä riittäisi vähän lyhyemmätkin päivät, mutta tuo nelisen tuntia on kuitenkin minusta ihan sopiva päivän pituus syksyllä 5-vuotta täyttävälle lapselle, joten tuskin sitä lyhennän vaikka jäisikin itselle aikaa tehdä tuona aikana muutakin kuin töitä.

[QUOTE="pph";29966985]Onpas täällä palstailevilla lapsilla lyhyet hoitopäivät! Minulla lapsia 3 perheestä kaikilla hoitopäivä 7.15-17.00.... Joka päivä ma-pe....[/QUOTE]

meillä on 10 päivän sopimus päiväkodin kanssa mut useinkaa eivät oo kymnentä päivää vaan 6-7 päivää kuukaudessa,noun 1-2 hoitopäivää viikossa. Tehdän vuorotyötä ja ollaan paljo eri aikaan töissä.

4v tytön hoitoajat ois ens viikolle seuraavat:
ma 13-17
ti 13-17
ke 13-17
to vapaa
pe vapaa
la 10.30-17
su vapaa

Mies on yötöissä ja mulla iltaa. Ma ja ti iltana mun vanhemmat katsoo alle tunnin tyttöä, kun mulla ja miehellä menee vartin työajat päällekkäin. Torstaina koko perheellä vapaa.

4-vuotias, hoitoa ensi viikolla vain ma ja pe, 8h päivät. Teen itse vuorotöitä ja mun vapaat osuu viikolle, isä normaalissa päivätyössä ja viikonloput vapaalla. Kesäkuussa tulee 9 hoitopäivää, juhannukselta lomaillaan elokuun 18. päivään saakka.

Yhteistyössä