G: Pärjäisitkö ilman miestä?

  • Viestiketjun aloittaja impi
  • Ensimmäinen viesti
Kyllä mä pärjäisin, tottakai..se on vaan eri asia että haluanko. Joskus on kyllä päiviä kun ois suorastaan helpompaa kun ois ihan itekseen vaan päättämässä asioistaan :whistle:
Kuitenkin tuota miestä rakastan ja hän on hyvä isä lapsillemme niin.. :heart:
 
Non compos mentis
Pärjään. Itse asiassa tässä tänä iltanakin eräs ystävä tilitti vaikeaa parisuhdettaan ja minä vain ajattelin, että onneksi onneksi minulla ei ole ketään täällä!
 
Turhake
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja impi:
Kyllä. Ja vakaasti aion joskun tulevaisuudessa viettää ihan itsellistä elämää jahka nämä lapset on kasvatettu omaan elämään! Taivas että on vaikeeta olla tuon miehen kanssa samoissa seinissä!
siis tää on kuin mun suusta!
Peesi multakin tähän!
 
äidillä on oikeus onnelliseen elämään.
pärjäisin mutta en haluaisi olla ilman miestäni.
Mutta miksi pitää olla onneton suhteessa lasten takia.
äidilläkin on oikeus olla onnellinen eikä nostaa lapsia jalustalle niin että ei voi nauttia elämästä.
kaikilla on vain yksi elämä ja minusta se pitää yrittää elää niin että on onnellinen.
pienetkään lapset eivät ole sokeita ja saattavat kärsiä jos äidillä ei ole hyvä olla.
lapset näkevät hymyjen taakse ja vaistoavat jos vanhempi ei ole onnellinen.
ja miksi vedättää kumppaniaan joka ehkä täysillä rakastaa, mutta ei saa samanlaista vastakaikua niin eikö hänellä olisi oikeus olla rakastettu ja rakastaa jotakin toista.
se on oikeastaan koko perheen pettämistä jäämällä tilaan jossa kaikki ei voi hyvin.
 

Yhteistyössä