Itse vetelin tuossa suihkun jälkeen päälle punaiset topin, vihreät leggingsit ja mustan mekon, siis kolme ensiksi käteen osunutta vaatekappaletta. Yllättäen kokonaisuus näyttää melko hyvältä, vaikka kuulostaakin suhteellisen kummalliselle .
Huh, missä on noin viileätä?Alkuperäinen kirjoittaja miumiu:ohhoh,mulla musta toppi,musta hh huppari,icepeakin ulkoilupuku ja pipo asteita ulkona 8, tulin juuri lenkiltä!
Mun katse tulis ainakin siitä, että minusta tuollaiset tekstipaidat ovat mauttomia. Ja erityisen mauttomia ne ovat alaikäisillä.Alkuperäinen kirjoittaja Kakskertaa:Eskarilainen lähti kouluun päällään paita jossa lukee: Osaan mutta en viitsi. Koululaisen paidassa lukee: Osa-aikaenkeli. Ainakin heillä oli hauskaa! Löysin netistä www.pikkujuttu.net ja ovat kyllä saaneet katseita osakseen
Täälläkin +8 ja tuulee aika kylmästi :/Alkuperäinen kirjoittaja miumiu:ohhoh,mulla musta toppi,musta hh huppari,icepeakin ulkoilupuku ja pipo asteita ulkona 8, tulin juuri lenkiltä!
Pohjoispohjanmaa! 12 astetta luvassa tälle päivälle! aamulla oli 3 astetta kun heräsin kyllä sai lapsille laittaa jo vaatetta hiekkalaatikolle!Alkuperäinen kirjoittaja LilyOfTheValley:Huh, missä on noin viileätä?Alkuperäinen kirjoittaja miumiu:ohhoh,mulla musta toppi,musta hh huppari,icepeakin ulkoilupuku ja pipo asteita ulkona 8, tulin juuri lenkiltä!
sama täällä! en missään nimessä laittaisi lapselleni...ja hauskoja ne on luultavasti oman äidin mielestä ainoastaan..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun katse tulis ainakin siitä, että minusta tuollaiset tekstipaidat ovat mauttomia. Ja erityisen mauttomia ne ovat alaikäisillä.Alkuperäinen kirjoittaja Kakskertaa:Eskarilainen lähti kouluun päällään paita jossa lukee: Osaan mutta en viitsi. Koululaisen paidassa lukee: Osa-aikaenkeli. Ainakin heillä oli hauskaa! Löysin netistä www.pikkujuttu.net ja ovat kyllä saaneet katseita osakseen