G: Outoja pikku juttuja jotka saa hyvälle tuulelle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nokoma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nokoma

Aktiivinen jäsen
21.12.2006
1 785
0
36
Mulla on sellainen hassu juttu mistä tulen aina tosi hyvälle tuulelle. Tykkään katsoa ihmisiä kauppojen parkkipaikalla. Lähes joka kerta näen jonkun mielenkiintoisen näköisen persoonan. Esim. eilen. Kaupan pihaan tuli mies joka teki kaikki asiat neljä kertaa, avasi oven, laitto ovet lukkoon, otti kassin penkiltä ja kiersi auton, sen jälkeen vasta meni kauppaan.. Kerran näin mummelin joka kirjoitti jokaisen parkkipaikan auton rekkarin ylös. jne...

Mies sanoo että olen ihan hupsu, ettei ihmiset tee tuollaista, joten kertokaa millaisia omituisia pikku asioita teidän arjessa on mistä tuutte hyvälle tuulelle...

Mua huvittaa päivittäin ihan mun omat sekoiluni. Joku aika sitten esim. kävelin kadulla (luullen olevani yksin) laulaen kovaan ääneen ja elehtien asiaankuuluvasti...no kulman takaa ilmestyy joku pukumies salkkuineen, ja sen ilme vaan oli niin hyvä kun se katto mua, että huvitti pidempäänkin.
Muutenkin saatan julkisilla paikoilla revetä nauramaan, kun tulee joku hyvä juttu mieleen. Joskus joku muukin alkaa nauraa mukana:D

Mä muuten tänään repeilin ihan totaalisesti omalle nololle mokailulleni. :whistle: Mitä tästä opimme: mokaile, niin on hauskempaa. Ei meinannut tulla puhelimessa puhumisesta mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Mä muuten tänään repeilin ihan totaalisesti omalle nololle mokailulleni. :whistle: Mitä tästä opimme: mokaile, niin on hauskempaa. Ei meinannut tulla puhelimessa puhumisesta mitään.

Näin se menee:) Ei kannata ottaa kaikkea niin vakavasti.

Jos vaikkapa tulee radiosta joku hyvä biisi. Tai sitten joku soittaa mulle ja piristää päivää mukavasti. Tai kun löytää kivaa juttuseuraa puistosta. Pienet asiat ilahduttaa arkea monesti.

Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:
tykkään radion keskusteluohjelmien puhevirrasta, tasaisesta sorinasta ja keskusteluista, joiden aiheet ovat kiinnostavia, jos kohta en niiden sisällöstä kovin paljoa yleensä ymmärrä...

Tää on tosi. Se on jotenkin niin kotoista.

Tänään näin tekstin jättämättä maksaminen, minkä kai olisi kuulunut olla maksamatta jättäminen. Kyllä siinä vähän naureskelin :) Lisäksi mulla on vähän samanlaisia piirteitä kun ap:llä, sillä katselen monesti ihmisiä kun istun bussissa, en niitä bussissa olevia, vaan siellä kadulla käveleviä.

Alkuperäinen kirjoittaja iloton:
Tänään näin tekstin jättämättä maksaminen, minkä kai olisi kuulunut olla maksamatta jättäminen. Kyllä siinä vähän naureskelin :) Lisäksi mulla on vähän samanlaisia piirteitä kun ap:llä, sillä katselen monesti ihmisiä kun istun bussissa, en niitä bussissa olevia, vaan siellä kadulla käveleviä.

Joo, linja-autossa on kans kiva katsella ihmisiä. Yks päivä mun viereen istui mummeli joka kertoi ettei ole parinkymmenen vuoden aikana ikinä nähnyt, että yhdessä kerrostalon ikkunassa olisi verhot auki. Jännä mummeli, miten sen sen oli huomannut? Ja tosiaan, ne verhot ei ole ollut ikinä auki tähän pariin viikkoon:)

Mie rakastan ja nautin siitä, kun illalla ennen nukahtamistani miun mies rapsuttaa miun selkää kynsillään... Semmonen kunnon raaputus rauhoittaa ja aiheuttaa mielihyvää..

Yhteistyössä