G. Ostatko velaksi joululahjoja?

  • Viestiketjun aloittaja provo
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Maiju:
Näin ne mielipiteet vaihtuu,muistan vain tuossa vähänaika sitten kuinka porukka täällä hyppi seinille ja kehui kuinka HobbyHallissakaan ei osamaksuerät yhteensä tuo lisämaksua kuin 5e onkohan porukat oppineet laskemaan ja käyttämään vihdoin rahaa?
Itse ostan velaksi vain asunnon.
Ei ne mielipiteet oo muuttuneet.Tähän ei kehtaa vastata ne jotka ostelee velaksi
 
minä
Mä ostan tavallaan velaksi. Jos tilaan Anttilasta niin sen laskun eräpäivä on vasta joulun jälkeen. Ja jotain isompaa ostan velaks esim digikameran nyt ostin miehelle lahjaks. Mutta kaikki normaalit ostan käteisellä.
 
Vieras
En osta velaksi. Meillä on tosin hyvä taloudellinen tilanne, joten ei tarvitse sellaisia ajatella. En tiedä, miten olisi, jos olisi tiukkaa rahasta. Tuskin tosin sittenkään velaksi lahjoja ostettaisiin. Ollaan aika tarkkoja raha-asioiden kanssa.
 
Maiju
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Maiju:
Näin ne mielipiteet vaihtuu,muistan vain tuossa vähänaika sitten kuinka porukka täällä hyppi seinille ja kehui kuinka HobbyHallissakaan ei osamaksuerät yhteensä tuo lisämaksua kuin 5e onkohan porukat oppineet laskemaan ja käyttämään vihdoin rahaa?
Itse ostan velaksi vain asunnon.
Ei ne mielipiteet oo muuttuneet.Tähän ei kehtaa vastata ne jotka ostelee velaksi
Tuo on niin totta,tai ainakin suurin osa kiistää ostavansa velaksi mutta totuuttahan emme tosiaan tiedä.
 
Minä
Alkuperäinen kirjoittaja Maiju:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Maiju:
Näin ne mielipiteet vaihtuu,muistan vain tuossa vähänaika sitten kuinka porukka täällä hyppi seinille ja kehui kuinka HobbyHallissakaan ei osamaksuerät yhteensä tuo lisämaksua kuin 5e onkohan porukat oppineet laskemaan ja käyttämään vihdoin rahaa?
Itse ostan velaksi vain asunnon.
Ei ne mielipiteet oo muuttuneet.Tähän ei kehtaa vastata ne jotka ostelee velaksi
Tuo on niin totta,tai ainakin suurin osa kiistää ostavansa velaksi mutta totuuttahan emme tosiaan tiedä.
Minä voin tunnustaa et ostelen joululahjoja hobbarista osamaksulla, vaikka meillä jäis 1000 ? 2 hengelle kk ruokaan ja shoppailuihin niin ostan osamaksulla.
 
En osta mitään muuta osamaksulla kuin asunnon. Toki kun tuolta ulkomailta tilasin yhden tavaran, niin onhan se periaatteessa velaksi ostamista, lasku näet tulee vasta luottokorttilaskun yhteydessä. Mutta ilman luottokorttia ei tuolta voi ostaa mitään ja suomesta tuntui tuote olevan loppuunmyyty.
 
Höh, mä oon nyt ihan hölmö, mut minkä takia se on niin kamalaa jos ostaa velaksi? :ashamed:
Me ollaan suurimmaksi osaksi ostettu käteisellä mut pari kalliimpaa otettiin osamaksulla Hobby Hallista... Olis kai just ja just ollut varaa ostaa käteiselläkin mut musta on kivempaa kuitenkin maksaa osissa.
Viime jouluna ostettiin paljon enemmän osamaksulla esim. Netanttilasta mutta ei meillä ainakaan tehnyt tiukkaa maksaa niitä laskuja.
 
provo
Alkuperäinen kirjoittaja Jellicat:
Höh, mä oon nyt ihan hölmö, mut minkä takia se on niin kamalaa jos ostaa velaksi? :ashamed:
Me ollaan suurimmaksi osaksi ostettu käteisellä mut pari kalliimpaa otettiin osamaksulla Hobby Hallista... Olis kai just ja just ollut varaa ostaa käteiselläkin mut musta on kivempaa kuitenkin maksaa osissa.
Viime jouluna ostettiin paljon enemmän osamaksulla esim. Netanttilasta mutta ei meillä ainakaan tehnyt tiukkaa maksaa niitä laskuja.
No eihän se kamalaa ole mutta TYHMÄÄ kylläkin ostaa velaksi ja näin elättää osamaksufirmoja,tosin köyhän on pakko säästää ja ostaa kaikki käteisellä kun ei vara maksella ylimääräistä;)
ja ne mihin ei varaa ostetaan vaikka alennuksesta
 

Yhteistyössä