G: Ootko blondi vai brunette? Minkä verran kavereita? Ja ystäviä?

  • Viestiketjun aloittaja lonti
  • Ensimmäinen viesti
ellukka1
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ellukka1:
Blondi, 2 hyvää ystävää ja kaveraita todella monta.
Ootko sä kärsinyt koskaan siitä, että olet/oisit/ihmiset ajattelis "tyhmä blondi"? Tai pinnallinen, kauneusihanteita ihannoiva kana?
tuntemattomat ajattelevat ihan varmasti että olen pinnallinen "tyhmä blondi" :D mutta ihmiset jotka oikeasti tuntevat minut niin eivät noin ajattele, kuinka niin?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ellukka1:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ellukka1:
Blondi, 2 hyvää ystävää ja kaveraita todella monta.
Ootko sä kärsinyt koskaan siitä, että olet/oisit/ihmiset ajattelis "tyhmä blondi"? Tai pinnallinen, kauneusihanteita ihannoiva kana?
tuntemattomat ajattelevat ihan varmasti että olen pinnallinen "tyhmä blondi" :D mutta ihmiset jotka oikeasti tuntevat minut niin eivät noin ajattele, kuinka niin?
Eikun, olen ajatellut, että ajatteleeko ihmiset, että eivät edes vaivaudu tutustumaan "tyhmään blondiin"
Ja, että ajatteleeko, että miehellä on joku pinnallinen akka, ku ihan vaaleat hiukset.
 
ellukka1
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ellukka1:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ellukka1:
Blondi, 2 hyvää ystävää ja kaveraita todella monta.
Ootko sä kärsinyt koskaan siitä, että olet/oisit/ihmiset ajattelis "tyhmä blondi"? Tai pinnallinen, kauneusihanteita ihannoiva kana?
tuntemattomat ajattelevat ihan varmasti että olen pinnallinen "tyhmä blondi" :D mutta ihmiset jotka oikeasti tuntevat minut niin eivät noin ajattele, kuinka niin?
Eikun, olen ajatellut, että ajatteleeko ihmiset, että eivät edes vaivaudu tutustumaan "tyhmään blondiin"
Ja, että ajatteleeko, että miehellä on joku pinnallinen akka, ku ihan vaaleat hiukset.
juu ja mä oon muutenkin pinnallinen kun ajan bemarilla :LOL: :LOL: mutta jos oikeasti ei ole sitä hyvintärkeää elintä jäänyt kehittymättä sinne pääkopan sisään, niin kukaan ei katso hiustenvärin perusteella ihmisestä onko tämä fiksu vai ei.
 
seurannut
Alkuperäinen kirjoittaja äippä77:
musta lyhyt tukka,ei ystäviää..kavereita kyllä mut ei niitäkää paljon..koskaa ei oo ollu..vaikka aikas helppo mun on tutustua johonki mut.. :/
Sun mielipiteet on niin tiukat että ei ihme kun ei ole kavereita.
 
punapää
Punapää olen.. mitähän tuohon nyt vastais.. (vai enkö sais mitää vastata.. )

Pari kolme tosi hyvää ystävää jotka on olleet vuosia, tuttuja ja kavereita tulee koko ajan lisää mutta aikaa menee yleensä vuosia ennen ku ystäviksi alan heitä kutsumaan
 

Yhteistyössä