G:onko teiltä kadonnut yhtään lähetettä

Tipunen harmaana
On kyllä joskus tullut eteen toi. Mutta pyydän aina epikriisin kotiin johon kirjataan myös jatkosuunnitelma. On edes jotakin näyttää kun alan soitella lähetteiden perään.
 
mä alan epäillä et on jossain jotain mätää,joka toinen lähete katoaa.pahimpina vuosi sitten se että syöpäklinikka ei ollut tietoinen et olen vielä hoidot kesken ja oli arkistoinut mut :headwall: :headwall: ja tänään kyselin psykolta jatkoja niin siellä ei näy muuta kun lähete,ei edes sitä että olen jo psykiatrilla käynyt
 
vieras
En tiedä, että lähetteitä olisi kadonnut, mutta kaikkea muuta kylläkin. Koko hammaskaluston ympäritehty röntgenkuva oli hävinnyt, kun menin viisaudenhampaiden poistoon, yksi ultra-juttu oli kadonnut sairaalan papereista, kun toinen sairaala sitä kyseli. Erinäisiä papereita on jäänyt kotia tulematta lääkäreiltä, muualta olen sitten niistä kuullut.
 
"Sariska"
[QUOTE="Sariska";24628809]Siinä tilanteessa nyt ja vaikka monta päivää olen soitellut lähetteen perään ei Se löydä perille. Ja ilman en pääse tutkimuksiin saati kaavintaan :(
Todella kuin pöydässä vireessä roikkuisi.[/QUOTE]

Pöydässä vireessä taitaa olla löysässä hirressä :)
 
Joo. Poitsulle annettu lähete kita- ja nielurisojen poistoon katosi. Soitin keskussairaalan, jossa piti leikkaus tehä ja he totesivat ettei ole tullut sinne, joten soitin terveyskeskukseen josta se oli pitänyt lähettää. He väittivät, että lähete on lähetetty eivätkä he sitä uudelleen lähetä. Jouduin ottamaan asian tiimoilta yhteyttä johtavaan lääkäriin ennen kuin lähete saatiin eteenpäin. Hienoa toimintaa etten sanoisi! ;)
 

Yhteistyössä