G: onko teillä pienimunainen mies?

  • Viestiketjun aloittaja harmaa
  • Ensimmäinen viesti
Annuska
En muuten ymmärrä, miski ihmeessä sitä sanotaan munaksi. Jos nyt jotain aiheeseen liittyvää voisi (hämärästi) ulkomuodon perusteella sanoa muniksi, niin palleja, joilla ei taas ole mitään tekemistä pallien kanssa. Omituista.
 
A
Pohjakosketus on kyllä karseaa! Yhdellä hoidolla oli sellainen koht. kapea ja pitkä, pahaa teki kun tökkäsi perille asti. Meni kyllä vähän maku siitä hommasta, kun joutus sääteleen koko ajan kaverin työntöjä, ikään kuin pakenemaan paikalta. Itte se kun ei tietenkään koko asiaa huomannut.

Hoidoks jäi, toisin muitakin syitä oli.

Nyksällä, ja parhaalla panijalla mun elämässä, on kait sellainen ihan normikokoinen, ei pitkä eikä pätkä, ympärystäkin kohtuullisest. On vaan melko metkasti käyrä ja osuu - huh, huh,todellakin - sopivaan paikkaan. Kutaa tekee :D
 
ikävää
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
yleensä en osallistu mihinkään mitta/koko kyselyihin, mutta aika pieni oli kyllä se jonka näin joskus hamassa nuoruudessa, suurinpiirtein oman peukaloni pituinen ja paksuinen, siis ihan aikuisella miehellä
Mullakin oli kerran tuollainen. Ihan kiva mies mutta aika paljon paikallaan oloa oli kun niin lyhyt että heti luiskahti pois.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Olisi vain outoa kuvitella, että muiden ruumiinosien mitat vaihtelisivat yksilöiden välillä, mutta kaikilla naisilla olisi täsmälleen samanlainen vagina.
"Tähtiä kuin Otavassa, poikia kuin Jukolassa senttejä on vaginassa" opetti aikanaan yläasteen biologian opettajamme. Eli se syvyys on kyllä about sama kaikilla, mutta toki muuten paikat joustaa kenties eri tavalla, ja naisilla se alapään lihasten kunto on kaiketi se määräävin tekijä. Miten napakat paikat on ja toki se, onko kuiva vai märkä.

Miehillä mä sanoisin, että pieni on alle 10 cm ja jos se on lisäksi ohut, niin voi itku! Onneksi tuli aikanaan sen verran koeajoja suoritettua, että ei minkään tuppimunan kanssa ole tullut mentyä naimisiin. Mutta oikeasti tuo pituuden mittailu on ihan turhaa! Paksuus se on mikä tuntuu jos tuntuu, liian pitkä on vaan liian pitkä ja kovasti on kiinni käyttäjästä, minkälaista se seksi on. Pienelläkin munalla voi tehdä ihmeitä jos sitä osaa käyttää ja toisaalta iso vehje ei ole mikään autuaaksi tekevä asia, jos kyseinen mies luottaa kaiken sen ison koon varaan ja itse käyttötekniikka on mitäänsanomaton. Väitän ma.
 
gvvv
mun mielestä 15cm ei oo pieni.. en ole mittaillu mun miestä, mutta sopiva sillä mulle on. eikös se ole se paksuus joka merkkaa. olis kauheeta jos olisi joku 25cm ja pikkurillin paksuinen! yök!
 

Yhteistyössä