V
''vieras''
Vieras
Galluppia tylsien iltojen iloksi
Kuinkakohan moni on mullekkin sanonut, että vain teinit luokittelevat ystäviään parhaisiin ja ei niin parhaisiin, mutta onko teillä ketään ihmistä ystävänä, joka olisi läheisempi kuin muut ystävät? Kumppania ei lasketa
Mikäli on niin vastailes tähän pieneen kyselyyn 
1. Mitä vuosimallia olette?
-
2. Kauan olette tunteneet? Missä tutustuitte?
-
3. Kuinka usein vietätte aikaa yhdessä?
-
4. Onko kummallakaan lasta? Mikäli on, onko se vaikuttanut jotenkin ystävyyssuhteeseenne? Oletteko esim. nähneet entistä harvemmin?
-
Mietin vain tällasia jonnijoutavuuksia, koska oma paras ystäväni odottaa lasta ja itse lapsettomana (ennen kuin joku tulee moittimaan etten tiedä äidin kiireistä mitään niin olen kyllä lapsirakas ja vauvakuumeilen
) mietin, että mitä muutoksia tää voi tuoda tullessaan. Toivottavasti nähtäs tarpeeksi, koska kyseessä on ihana ihminen. Mutta niin, vastailkaas 
1. Mitä vuosimallia olette?
-
2. Kauan olette tunteneet? Missä tutustuitte?
-
3. Kuinka usein vietätte aikaa yhdessä?
-
4. Onko kummallakaan lasta? Mikäli on, onko se vaikuttanut jotenkin ystävyyssuhteeseenne? Oletteko esim. nähneet entistä harvemmin?
-
Mietin vain tällasia jonnijoutavuuksia, koska oma paras ystäväni odottaa lasta ja itse lapsettomana (ennen kuin joku tulee moittimaan etten tiedä äidin kiireistä mitään niin olen kyllä lapsirakas ja vauvakuumeilen