G: Onko sulla tatuointia

  • Viestiketjun aloittaja sundd
  • Ensimmäinen viesti
"Realisti"
[QUOTE="Vieras";28864933]Ei ole eikä tule. Niin lapsellinen muoti-ilmiö.[/QUOTE]

Huvittavia nämä tällaiset kommentit. Ihan vain tiedoksi, että et ole yhtään sen parempi kuin me tatuoidut.

Itse olen muuten ottanut ensimmäisen tatuoinnnin 16 vuotta sitten eli se siitä muoti-ilmiöstä.
 
Ei ole. Saatan harkita jossain vaiheessa, mutta sitten täytyy olla 100% varma, että haluaa elää sen kuvan kanssa lopun elämän. Mun äiti oli lähemmäs 50v, kun ostettiin siskon kanssa hänelle lahjakortti ja otti kauan haaveilemansa kuvan :)
 
"lumikide"
Ei, koska en voisi kuvitella, että kannan jotain tiettyä kuvaa kehollani loppuikäni. Ensiksikin kyllästyn liian nopeasti ja toiseksi en oikein osaa kuvitellla miltä tatuointi näyttäisi esim. 80-kymppisen iholla...
 
[QUOTE="Realisti";28864943]Huvittavia nämä tällaiset kommentit. Ihan vain tiedoksi, että et ole yhtään sen parempi kuin me tatuoidut.

Itse olen muuten ottanut ensimmäisen tatuoinnnin 16 vuotta sitten eli se siitä muoti-ilmiöstä.[/QUOTE]

mä 25 v sitten.
 
[QUOTE="Vieras";28864933]Ei ole eikä tule. Niin lapsellinen muoti-ilmiö.[/QUOTE]

Esimerkiksi maailman parhaiten säilyneellä kivikautisella ihmisruumiilla, vuonna 1991 Alpeilta löytyneellä 5300 vuotta vanhalla jäämies Ötzillä oli tatuointeja.


^Wikipediasta.
 
"palma"
[QUOTE="Realisti";28864943]
Itse olen muuten ottanut ensimmäisen tatuoinnnin 16 vuotta sitten eli se siitä muoti-ilmiöstä.[/QUOTE]

Olihan ne tatskat muotia jo tuolloin. Itsekin otin samoihin aikoihin, enkä todellakaan ollut kaveripiirissä ainoa.

Oma kuva kaduttaa, koska se on pieni ja tyhmä tribaali, joka oikein huutaa terveisiä 90-luvun lopulta:D Onneksi sen päälle tulee kohta iso ja värikäs kuva, jollaiset –yllätys yllätys– ovat muotia nyt. En näköjään ole oppinut mitään, mutta on sitä suurempiakin ongelmia elämässä kuin väri ihossa:D
 
[QUOTE="palma";28865027]Olihan ne tatskat muotia jo tuolloin. Itsekin otin samoihin aikoihin, enkä todellakaan ollut kaveripiirissä ainoa.

Oma kuva kaduttaa, koska se on pieni ja tyhmä tribaali, joka oikein huutaa terveisiä 90-luvun lopulta:D Onneksi sen päälle tulee kohta iso ja värikäs kuva, jollaiset –yllätys yllätys– ovat muotia nyt. En näköjään ole oppinut mitään, mutta on sitä suurempiakin ongelmia elämässä kuin väri ihossa:D[/QUOTE]

No hei, toi sun tatska kuulostaa tosi symppikseltä. Ehkä harkitsisin jopa sen säästämistä ;)
 
"vieras"
Ei ole, ei tule. Tatuoinnit on aina jotenkin "rähjäsiä". Täällä niiden tekoa ei vaan vielä osata ja hyväkin tatuointi näyttää kaukaa pelkältä ruhjeelta ihossa.
 
juoksukoulu
On, kaksi kappaletta. Toinen olkapäässä ja toinen yläselässä. Eka otettu -97 tai -98, (en enää muista tarkalleen) ja toinen on otettu 2006. Tykkään kuvistani, vaikka joskus harmittelen sitä, että en mitään "persoonallisempaa" keksinyt. Eikä mua haittaa minkälaiselta ruttukasalta nää joskus sitten näyttää kun olen vanha mummo.
 
[QUOTE="Vieras";28864933]Ei ole eikä tule. Niin lapsellinen muoti-ilmiö.[/QUOTE]

Muoti-ilmiö, joka on kestänyt jo tuhansia vuosia? Ok :whistle:

Itseltäni löytyy yläselästä N7

Harkinnassa ehkä turianin kasvokuva, saas nähdä jos joku hyvä piirtäjä saisi tatuoinniksi soveltuvan kuvan piirrettyä.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä