G: Onko sinulla värjätyt hiukset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
On värjätyt.. 13 vuotiaana värjättiin ekan kerran.. ja siitä se sitten lähti.. nyt on kaikki muut värit kokeiltu paitsi musta.. vihreät hiukset haluaisin takasin mutta taidan olla siihen jo liika vanha.. :snotty:

Ei o enää. Joskus 14v ekan kerran otin raitoja,sit joskus punkkariaikoina oli punasta ja sit taas blondailin. Mut sittemmin oon alkanut tykätä taas ihan mun oikeesta väristä,eli aika vaaleet ja sit vaaleempia raitoja ikäänkuin seassa.Ja kesäsin tulee ihan londi. En varmaan enää koskaan aio värjätäkään

Värjätyt on, tosin tällä hetkellä erittäin haalistuneet :snotty: (pitäiskin varata kampaajalle aika).
Ekan kerran värjäsin....en muista, joskus yläasteella kai. Sen muistan, että olin 10 v kun kävin permanentilla ekan kerran =)

On. Värjäsin hiukset ekan kerran 12-vuotiaana violetiksi. Pidän punaisista hiuksista ja omani ovat luonnostaan tummanruskeat.. joten värjään hiuksia muutaman kerran vuodessa kestolla punaiseksi.. tai oikeastaan punerviksi kun eihän noi värit näy kovin hyvin täs tummas kuontalos..

Yhteistyössä