G: onko sinulla jokin sairaus minkä kanssa on vaan täytynyt oppia elämään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja gallup
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vialliset korvat... Korvalaput päässä helteelläkin, jos tuulee. Suihkussa on aina oltava pumpulitupot korvissa. Uimaan/saunaan ei tulisi mieleenkään mennä. Jne jne jne.

Onneks en oo mikään ammattilaisuimari :D

Alkuperäinen kirjoittaja -.-:
Endometrioosi. Hampaat irvessä on täytynyt tämän kanssa oppia elämään, oireet alkoivat melkein heti kun kuukautisetkin, ja paheni nopeasti.

Eikö leikata? Entä E-pillerit tuomaan helpotusta? Jos lapset tehty, munasarjojen poisto?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mullaki pcos, paska kun ei raskaudu helposti, mutta ei siitä paljo muuta vaivaa oo.

mullakin on pcos ja olen raskautunut nopeasti muutaman kerran.
aikanaan kävin lääkärissä ennen ensimmäistä lasta ja tehtiin se tosi kivulias tutkimus joku L kirjaimella alkava, se jossa työnnetään sitä letkua munasarjoihin...ai että se sattui :(

Leku sanoi silloin että sinulla on 50 % mahdollisuus raskautua normaalisti ja niin on käynyt

Alkuperäinen kirjoittaja runttipulla:
refluksitauti, jota ei korjata leikkauksella kun lääkkeet auttaa.. :headwall: Joten syön lääkkeitä lopun ikääni. :/

ei pitäisi olla este... leikkaus on "sinun päätöksesi", mutteivät suosittele helposti leikkausta, itsellänikin se on vaihtoehto jota lääkärit eivät suosittele, mutteivät voi kieltääkkään mikäli itse vaadin leikkausta.. nyt olen kallistumassa leikkauksen puoleen... mutta mietin silti edelleen.. vuosia kärsinyt vaivasta ja laukkonut tähystyksissä ja popsinu pillereitä..

Yhteistyössä