G: Onko sinulla AJOKORTTI?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
On. Ja onneksi onkin, kun elämä on kuljettanut "mutkan taakse", missä eivät julkisen liikenteen palvelut juurikaan kohtaa :). Ja kansanedustajaa taksisuhautuksineen musta ei saa tekemälläkään :D!

Ei ole ja asia harmittaa todella paljon. : / Nuorempana en jostain syystä uskaltanut mennä autokouluun, ajattelin, ettei kuitenkaan olisi moneen vuoteen autoa, jolla ajaa, joten ajokortti menisi "hukkaan" jos unohtaisi sen ajotaidon jne. Nyt vanhempana en enää kehtaa mennä paljon nuorempien sekaan autokouluun. Lisäksi nykyään on sellainen tilanne, ettei edelleenkään olisi autolle tarvetta tai mahdollisuutta ajaa sillä niin usein, niin senkin vuoksi tuntuu turhalta. Kuitenkin taas haluaisin sen ajokortin, onpas monimutkaista. Mielestäni ajokortittomuus rajoittaa elämää. Asuinpaikka ym. mietittävä tarkkaan, että minne pystyy muuttamaan. Ajokortitonta miestä en huolisi, olen kaksinaamainen ja tekopyhä tämän asian suhteen.

Ei ole ja asia harmittaa todella paljon. : / Nuorempana en jostain syystä uskaltanut mennä autokouluun, ajattelin, ettei kuitenkaan olisi moneen vuoteen autoa, jolla ajaa, joten ajokortti menisi "hukkaan" jos unohtaisi sen ajotaidon jne. Nyt vanhempana en enää kehtaa mennä paljon nuorempien sekaan autokouluun. Lisäksi nykyään on sellainen tilanne, ettei edelleenkään olisi autolle tarvetta tai mahdollisuutta ajaa sillä niin usein, niin senkin vuoksi tuntuu turhalta. Kuitenkin taas haluaisin sen ajokortin, onpas monimutkaista. Mielestäni ajokortittomuus rajoittaa elämää. Asuinpaikka ym. mietittävä tarkkaan, että minne pystyy muuttamaan. Ajokortitonta miestä en huolisi, olen kaksinaamainen ja tekopyhä tämän asian suhteen.

voi ei..oot varmaan tosi vanha sitten. :D anoppi ajoi kortin melkein 6kymppisenä ja ihan sen takia kun halusi ja tarvitsi. ei kukaan muu varmaan edes ajattele tolla tavalla. olen 28v ja ajan kortin nyt.

Minä ajattelen, että jos ensi vuoden puolella kävisi tai joskus syksyllä. Saa nyt nähdä mikä on rahatilanne, noin 2000 euroahan siihen tarvitsisi + auton, koska en halua ajokorttia, jos ei ole autoa heti, jolla ajaa. Eli melkein 5000 euroa pitäisi olla. No, menee ensi vuoden puolelle, mutta josko silloin saisi aikaiseksi. =)

Yhteistyössä