G: onko raskaustesti näyttänyt positiivista oviksen aikana?

Ja ihan vaan huvikseni ja mielenkiinnosta kyselen, kuinka moni on ollut niin hupsu että testannut ovisplussan aikana r-testillä ja onko ollut se positiivinen myös?

Itse sain vahvan ovisplussan aikaan r-testiin ihan selvän haalean viivan, joka tuli jo testiajalla. Löytyy myös keskusteluja tuolta, että ei voi olla mahdollista.. että pitihän se testata. Kertoneeko sitten hyvin korkeasta lh-huipusta vai liekkö ihan normaalia? Itsellä kyseessä sellainen erittäin herkkä r-testi (herkkyys 10).
 
Hei.
Minä olen vähän tällänen *testailu mielen testailija*, kokeilen mielellään :LOL: mutta näin ei ole minulle ainakaan koskaan käynnyt vaikka kuinka herkällä r-testillä testaiskin. En ole saannut haamuakaan r-testiin jos olen bongannut ja saannut oviksen testillä kiinni. Hmm en osaa siis auttaa johtuuko se vaan korkeasta lh-huipusta sinulla..
 
Musta on tullu nyt viimeaikoina iha höpö ja testimielen testaus se tuokii oli :D. Noh, nyt en saa saman merkkiseen r-testiin haamun haamua, edes roskishaamua. Kun pitihän se sekin testata :D. Mut toivon mukaan sit reilun vkon päästä alkais näkyy jo ja merkkais iha raskautta.
 

Yhteistyössä