Ei ole. Kiinnostaa muuten vain.Alkuperäinen kirjoittaja a:Ai sulle on näin käynyt
Alkuperäinen kirjoittaja Afrikannorsu:Mies ja paras ystäväni touhusivat jatkojen päätteeksi keskenänsä. Ite olin jo nukkumassa kun kaupungilta tultiin. Ei katkennu välit kumpaankaan. Mulle on ihan sama ja tiedän että molemmin puolista katumista on. Asiasta ei edes puhuta. Itse en harrasta seksiä miehen kanssa, ei ennenkään kuin ehkä 1 vuoteen tai kahteen, nyt ei ikinä enää.
En usko että tämä on totta.Alkuperäinen kirjoittaja Afrikannorsu:Mies ja paras ystäväni touhusivat jatkojen päätteeksi keskenänsä. Ite olin jo nukkumassa kun kaupungilta tultiin. Ei katkennu välit kumpaankaan. Mulle on ihan sama ja tiedän että molemmin puolista katumista on. Asiasta ei edes puhuta. Itse en harrasta seksiä miehen kanssa, ei ennenkään kuin ehkä 1 vuoteen tai kahteen, nyt ei ikinä enää.
:/Alkuperäinen kirjoittaja Ihme hiippari:Avioliiton päättyessä selvisi ex:lläni olleen suhde 4 kaverini kanssa, ei sentään yhtäaikaa. Yksi näistä oli hyvä ystävä ( tai niin luulin ).
Kaikkien kanssa on välit poikki ja pysyy. Yhtä joudun työn vuoksi välillä näkemään mutta muuten en ole missään tekemisissä näiden ns. ystävien kanssa.
En minäkään luullut olevani, näköjään sitä voi pitkänkin yhteisen historian jälkeen yllättyä.Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Ei, mulla ei ole sellaisia ihmisiä ystävinä eikä kavereina. Enkä mä ole naimisissa sellaisen miehen kanssa, joka tuollaiseen alentuisi.
Totta, koskaan ei tiedä, mitä tapahtuu. Mutta sen voin sanoa ihan varmaksi, että jos mieheni mua joskus pettäisi, se ei todellakaan olisi kenenkään sellaisen kanssa, jonka tunnen.Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:En minäkään luullut olevani, näköjään sitä voi pitkänkin yhteisen historian jälkeen yllättyä.Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Ei, mulla ei ole sellaisia ihmisiä ystävinä eikä kavereina. Enkä mä ole naimisissa sellaisen miehen kanssa, joka tuollaiseen alentuisi.
No mulle on ihan sama uskotko. En ekaks uskonnu itekkää. Mut morot sulle mielipiteestä.Alkuperäinen kirjoittaja s:En usko että tämä on totta.Alkuperäinen kirjoittaja Afrikannorsu:Mies ja paras ystäväni touhusivat jatkojen päätteeksi keskenänsä. Ite olin jo nukkumassa kun kaupungilta tultiin. Ei katkennu välit kumpaankaan. Mulle on ihan sama ja tiedän että molemmin puolista katumista on. Asiasta ei edes puhuta. Itse en harrasta seksiä miehen kanssa, ei ennenkään kuin ehkä 1 vuoteen tai kahteen, nyt ei ikinä enää.