G: Onko ok koskea (luvan kanssa tai ilman) toisen ihmisen vauvavatsaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hapatin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hapatin

Vieras
Tykkäätkö siis itse, jos raskaana ollessasi joku, vaikka sitten tuttukin, läppää ensitöikseen kätensä vatsallesi?

Itselläni miehen sisko tuli heti uutisen kerrottuamme kädet ojossa vatsaani kohti, viime tipassa sanoin että jos et nyt kuitenkaan. Viikkoja oli siis 12 ja se mikä mahdollisesti paidan alla pullotti ei todellakaan ollut vauvasta johtuvaa..

Nytkin, jo melkoisen ison mahan kanssa sanon tiukasti ei mahdollisiin kyselyihin, ällöttää ajatus että joku koskettelee mun mahaani vain koska siellä on vauva.

Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:
Mua ärsytti, kun kaikki taputtelivat mahaa ihan kuin se olis yhteistä omaisuutta.
Itse en käpälöi toisten mahoja ellei ole erikseen sovittu tyyliin, että nyt vauva potkii kokeiletko?!

Näin. En tykkää.

Ei vaivaa. Tipan tippaa.
Jos nyt joku mummo saa päivänsä hyväksi siitä, että saa koskea vauvavatsaani, niin olkoon menneeksi.
Ei se maha siitä rikki mene.
Ihme hysteriaa. Muuttakaa korpeen :).

Luvan kanssa kyllä mutta oudolta tuntui jos joku ihan vieras tuli koskettelemaan/kysymään lupaa. Samantienhän se vois sitten vaikka silitellä mun päätä tai jalkaa. Mun vartalonosia ne on siinä missä se mahakin.

Mua ei ole ikinä haitannut jos joku haluaa mun vauvamahaan koskea. No, se olisi ehkä hassua jos joku koskisi rv12 masuun, kun sehän on lähinnä turvotusta. Mut se selvä pinkeä maha, minusta on jotenkin luonnollista, että sitä halutaan koskea.
Itse olen toki varovainen muiden mahojen suhteen, koska tiedän, että jotkut kokevat sen kiusallisena.

Mutta niinhän se on sit vauvankin kanssa. Jotkut kokevat kiusallisena sen, että heidän vauvaansa kosketaan. Minusta on ihanaa, jos muutkin näkevät mun söpöläisen niin ihanana, että haluavat pitää sylissä.

tuleeko joku läpsyttelemään mahaa, jossa ei ole vauvaa. vaikka vauva niin se taputtelu on jotenkin itselle sellainen, että mitä tuo minun mahaani tulee taputtelemaan. varsinkin kun ei ole mitenkään läheinen eikä kysytty lupaa (jota en kyllä annakaan herkästi vaan valikoidusti).

yksi aikanaan ehti ennen varoituksia annoin sitten sen mennä vähän läpi sormien mutta seuraavakin meinasi tulla taputtelemaan ja otin kädestä kiinni kun oli tulossa ja nakkasin syrjään. ei kysytty lupaa ei mitään, kumpikaan. onneksi ei enempiä masunräplääjiä ollut tarjolla.

saahan se vauva olla vaunuissakin rauhassa miksei erityisesti masussa. eri asia jos taputtelu sopii odottajalle.

Mä en ole koskaan tykännyt mahan lääppijöistä, ja onnekseni sellaisia ei kohdalleni ole sattunutkaan.

Yksi ainoa oli, minulla jo vatsa melko suuri, ja kauniisti pyysi anteeksi, että saako hän koskea, ja kokeili sitten. Kertoi itsekin hämmästyneensä omaa reaktiotaan, hän ei ole koskaan aiemmin halunnut toisten vatsoja kokeilla.

Mutta minulla on muutenkin se käsivarren mittainen henkilökohtainen tilantarve, jonka sisälle ei tarvitse tuppaantua.

Ei saa, ilman lupaa.

Mua inhotti varsinkin miehet jotka käpälöi. Joku vanhempi nainen sentään meni läpi jotenkin, äidillisyyttään nyt taputtelee, mutta että miehet käy koskettelee mun vatsaa omine lupineen :$

Nuoremmat naiset yleensä kysy lupaa, ja aika monelle heltis. Ei se silloin ole niiiin paha. Mutta että joku puolituttu mies heti nähdessään alkaa hieromaan niin hyi.

Alkuperäinen kirjoittaja cantus mente:
Ei vaivaa. Tipan tippaa.
Jos nyt joku mummo saa päivänsä hyväksi siitä, että saa koskea vauvavatsaani, niin olkoon menneeksi.
Ei se maha siitä rikki mene.
Ihme hysteriaa. Muuttakaa korpeen :).

Mun ei tulis mieleenkään koskea kenenkään tuntemattoman ihmisen mihinkään ruumiinosaan ilman lupaa, vauvamaha tai ei.

Minä oon ollu kaikkien raskauksien (4) aikaan töissä ekoista ravintolassa ja seuraavista sairaalassa ja aina joku on taputellu masua eikä ne ole lupia kyselly. Mummot sairaalassa tykkäs laittaa käden vattalle ja siunata tulevaa vauvaa :D mitäpä tosta

Masuuntaputtelijoiden "hyökkäyksiä" koettu täälläkin. Töissä oon asiakaspalvelussa ja jalkojen päällä, eli kaikki huomaa :D Tykkään taputteluista vain läheisteni osalta. Muu tuntuu tosi oudolle. Joku tuossa aiemmin hyvin vertaski, että samalla tavalla ne on osa kuin jalat tai pää.

Yhteistyössä