Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Jos lapsilla on sama isä, niin on.
Jos toisen isä on Pertti Perussuomalainen ja toisen isä Mehmet Keskivertoturkkilainen, niin sitten ei :xmas:
En mä osaa sanoa että miksi se on vähän pöljää, mutta se vaan on![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Estu:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Jos lapsilla on sama isä, niin on.
Jos toisen isä on Pertti Perussuomalainen ja toisen isä Mehmet Keskivertoturkkilainen, niin sitten ei :xmas:
Ai hemmetti sun ulosantiasi
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Estu:Nooh...ei kai se pöljää ole, mutta minä en olisi voinut nimetä lapsia Reinoksi ja Clarissaksi ja vaan siksi, kun eivät sovi keskenään. Kai kukin tyylillään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Toinen, palstalta bongattu klassikko on Matteus, Markus, Luukas ja Pasi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Mä oon kertonut tän ennenkin, mutta tiedän perheen missä on Toivo, Vilho, Eino, Aino ja Jasminella, enkä voi mitään sille että tulee mieleen joku "kuka ei kuulu joukkoon"- leikki :ashamed:
Toinen, palstalta bongattu klassikko on Matteus, Markus, Luukas ja Pasi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Estu:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Jos lapsilla on sama isä, niin on.
![]()
Moon niin lahjakas kielellisesti :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja jessus sua:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Estu:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Jos lapsilla on sama isä, niin on.
![]()
Moon niin lahjakas kielellisesti :xmas:
Siinäpä hyvä nimimerkki..moon niin lahjakas..
Alkuperäinen kirjoittaja hemuliina:Meillä juuri viikko sitten neiti sai nimen ja eroaa kyllä muiden sisarusten nimistä.Lapsia on 5,4 tyttöä ja yksi poika.Kaikki muut tytöt alkaa kuuluisalla j-kirjaimellapaitsi tämä meidän kuopus.
Alkuperäinen kirjoittaja Estu:Nooh...ei kai se pöljää ole, mutta minä en olisi voinut nimetä lapsia Reinoksi ja Clarissaksi ja vaan siksi, kun eivät sovi keskenään. Kai kukin tyylillään![]()