G:onko mielestäsi kohteliasta tiirata kumppanin läsnäollessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ---
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

---

Vieras
toisten ihmisten peput ja virnuilla perään jos se on hyvä? mun mies ei ymmärrä miks musta ei ole kivaa kun kaupungilla, kaupassa miehen on usein "pakko" tsekata (hoikkien, hyvännäköisten) naisten peput. minua se loukkaa koska koen että mua ei kunnioiteta. jos se tekisi sen niin ettei sitä huomaa niin sitten ei haittaisi, mutta selvästi huomaa että kyllä se pää ja silmät on käännettävä jos potentiaalinen hyväpeppuinen nainen on lähellä. pahinta on sellainen ällö virne jos peppu on ollut hyvä ja sitten mies jatkaa pokalla ostoksia.

Minusta se ei ole kohteliasta. Ellei sitten erikseen tiedä, että se on puolison mielestä ihan ok.

Mutta ei se niitä tiirattaviakaan kohtaan mitään kohteliasta ole.

Alkuperäinen kirjoittaja ---:
toisten ihmisten peput ja virnuilla perään jos se on hyvä? mun mies ei ymmärrä miks musta ei ole kivaa kun kaupungilla, kaupassa miehen on usein "pakko" tsekata (hoikkien, hyvännäköisten) naisten peput. minua se loukkaa koska koen että mua ei kunnioiteta. jos se tekisi sen niin ettei sitä huomaa niin sitten ei haittaisi, mutta selvästi huomaa että kyllä se pää ja silmät on käännettävä jos potentiaalinen hyväpeppuinen nainen on lähellä. pahinta on sellainen ällö virne jos peppu on ollut hyvä ja sitten mies jatkaa pokalla ostoksia.

No jos miestä vaihtamalla voi asia ratketa?

Alkuperäinen kirjoittaja ss:
Miksi miestä pitäisi vaihtaa. Kysyttiin että oliko se SINUSTA ok? Onko?

No ap:hän valitti, että hänen miehensä toiminta häntä loukkaa. En minä ainakaan sellaista miestä kattelisi, jolla jonkun perseen nähdessään silmissä on suunnilleen hullunkiilto ja päälle ihme virnuilu... Tuskin se mies tuosta miksikään muuttuu?

ei ole, mua se loukkaa. varsinkin kun mies tietää et mulla on huono itsetunto. myös jos kutsun ystävättären kylään mies tsekkaa hänenkin perseensä niin ettei sitä voi olla huomaamatta. esim. jos kaveri nousee kahvipöydästä niin miehen katse pysähtyy hänen takamukseensa. niin ettei sitä voi olla huomaamatta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

ei ole, mua se loukkaa. varsinkin kun mies tietää et mulla on huono itsetunto. myös jos kutsun ystävättären kylään mies tsekkaa hänenkin perseensä niin ettei sitä voi olla huomaamatta. esim. jos kaveri nousee kahvipöydästä niin miehen katse pysähtyy hänen takamukseensa. niin ettei sitä voi olla huomaamatta.

No miksi ap olet sen miehen kanssa, jos sen touhut on tollasia? Kuvottavaa :(

Ihme moukka! Minua tuollainen tyhmyys sapettaisi. Ihan kuin joku eläin, joka ei kykene olemaan katsomatta.

Pitäisi kyllä ajatella myös meitä hyväpeppuisia naisia. Ei tuntuisi hyvältä kyllä, ellei meitä kukaan tiirailisi. Antakaa niiden miesten tiirailla vaan ihan rauhassa...

Miehen argumentti on että "keltä se on pois"... hassua jos ei itse älyä että ehkä se on myös kumppanin kunnioittamista.

Mutta miksi naiset alistuvat tällaiseen??? Haluaisin tietää...

Mies ei kunnioita kumppania, mutta silti nainen jatkaa saman ukon matkassa....miksi?

miehet ovat samanlaisia, "katopa joskus mitä miehet katsoo".... ei siis näköjään edelleenkään ymmärrä asiaa. On miehessä hyviäkin puolia ja tämä on alkanut häiritsemään vähitellen enemmän ja enemmän.

miehet ovat samanlaisia, "katopa joskus mitä miehet katsoo".... ei siis näköjään edelleenkään ymmärrä asiaa. On miehessä hyviäkin puolia ja tämä on alkanut häiritsemään vähitellen enemmän ja enemmän.

No oletko muka nähnyt kaikkien miehien kyyläävän ja virnuilevan samaan malliin, jos ovat naisensa kanssa vaikka kaupassa ostoksilla? Tuskin.

Miehes yrittää syöttää sulle pajunköyttä. Juntti mikä juntti.

Niin ja naisethan ei vertaile ja vilkuile miesten perään??
Ja sitten vielä juorutaan keskenään kuka mies on mikäkin ja millaiset vehkeet sillä on!
Säälittävää tekopyhyyttä, sanon minä!