G: Onko miehet tänne tervetulleita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dude-76
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Dude-76

Aktiivinen jäsen
10.05.2007
1 041
0
36
Melkoisen jyrkkiä kommentteja tuntuis virtailevan miesten täällä olemiseen..

Kysytäänpä nytte suoraan onko tänne tervetullut vai ei?
Voin pitää toisen 6kk:n tauon tai sitte poistua kokonaan riippuen vastauksista.

Eniten ittee ehkä hämmennyttää toi naisten tarve itse profiloida miehet jotka täällä käy. Ite oon löytäny täältä hyviä tuttavuuksia, hyvää juttuseuraa...osasta jopa hyvää bileseuraa. Ja oon nauttinu joka hetkestä.

Onko perheisiin, lapsiin, parisuhteeseen yms liittyvät aiheet naisten yksinoikeus?

Mitä ite oon lukenu näitä juttuja täällä ni täältä puuttuu miesnäkökulma niin että ihan hirvittää. Joo vihjaan selvästi, että rakkaat naisimmeiset, teillä on hirmuisen paljon sokeita pisteitä käsitellessäni parisuhteen koukeroita. Ja täällä te peesailette toisianne luullen olevanne oikeassa vaikka se miehen näkökulma kääntäis koko kelkan. Mutta ehkä tässä onkin kyse naisten omasta kekkeristä jossa halutaan vahvistaa sitä omaa mielipidettä miestä vastaan ja viimein sitten huudatte palstalla että mies jätti tai petti ja olitte oikeassa sen kusipään suhteen...Missään vaiheessa tajuamatta että juuri se sun asennemaailma oli täällä peesailtu niin vituilleen ettei susta enää ole rakastamaan sitä sukupuolta joka näkee asiat hyvin eri vinkkelistä.

Huh. *pyyhkäisee hikeä otsaltaan* rajua teksiä, tiiän. Mutta monelle tekis hyvää tajuta nämä.

Teissä on paljon fiksuja ja ajattelevia naisia mutta älykkäin on se, joka kysyy second opinionin siltä toiselta sukupuolelta.

t: se kolikon toinen puoli.

musta on toinen näkökulma on aika hyvä pointti. olen vaan huomannut sen niiiiiin hyvin tosi elämässä. miehet mukaan vaan...mun oma mies nauraa mulle kun täällä viihdyn :ashamed: :D

Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:
miulle se on se ja sama palstaileeko täällä miehiä vaiko ei.
Sekaan vaan :wave:

Eiköhän tänne ole ihan sallittua kaikkien kirjotella.

Mut ihan vinkkinä et ei kannata noin kovin yleistää, vaikka ymmärrän et taidat olla aika tuohtuneessa mielentilassa. Kaikki ei peesaile vaan toisia ja toisaalta ei kai kukaan mies voi puhua tyhjentävästi koko miessukukunnan äänitorvena, niinku ei vastaavasti kukaa nainenkaan. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Taikajane:

Mut ihan vinkkinä et ei kannata noin kovin yleistää, vaikka ymmärrän et taidat olla aika tuohtuneessa mielentilassa. Kaikki ei peesaile vaan toisia ja toisaalta ei kai kukaan mies voi puhua tyhjentävästi koko miessukukunnan äänitorvena, niinku ei vastaavasti kukaa nainenkaan. :xmas:

Anteeks?? Onkohan siul nyt menny puurot ja vellit sekasin??
minen oo missää tuohtuneessa mielentilassa vaan toivotin myös äijäkkeet tänne tervetulleeks.
Niin ja missä vaihees oon sanonu ettei tänne sais kaikki kirjotella?

:o :o :o :o :o

Sen vielä sanon, että turha teidänkään on lähteä laatimaan käyttäytymisetikettejä miehille että millasia heidän pitää olla ja miten käyttäytyä kun suurin osa teistä naisistakin käyttäytyy ku paska tuulettimessa. :D
Joten jättäkääs suosiolla rauhaan kaikki timpat, simbat, kiltit ja tuhmat, pervot ja runkut ja herrasmiehet, sovinistit ja feministit ja ja ja ja.
Tasa-arvon nimissä täällä pitää saada olla just yhtä iso kirjo miehiä ku naisiaki. Jos ei kelpaa ni sitte olkaa hiljaa ja syökää vaikka vitamiineja tai kalkkia jos imetätte.
Jos joku häiriköi yv:ssä ni sanokaa asianne suoraan tai valittakaa ylläpidolle tai mitä vain mutta muussa tapauksessa kukkikoot ketkä kukkii.
Kaksimielisyyksistä vielä sen verran että mun mielestä naisten suusta täällä edelleen ne rivoimmat jutut on kuultu. Miehet pärjää tommosille pervoille ku jotkut teistä :D
Ainaki mä oon ihan paniikissa. :saint:

minen oo missää tuohtuneessa mielentilassa vaan toivotin myös äijäkkeet tänne tervetulleeks.

Anteeks :flower: Tuli kait ajatuskatko. Tarkotin peesata sua ja loppuosa oli ap:lle :laugh:

Ottamatta enempää kantaa noihin väitteisiin, niin minulle on moni sanonut että tervetuloa ja mukavaa että olet täällä, päinvastaista ei kukaan vielä ole sanonut, ainakaan suoraan, mitä nyt joku ihmetellyt mitä täällä teen.

Ja tämä profilointi on kyllä suorastaan jo hauskaa, pakko saada jokainen johonkin lokeroon, ne ajat ovat jo unohtuneet kun sanottiin että jokainen ihminen on erilainen... mutta tuskin tämä palsta kaatuu muutamaan mieheen, eihän se oli kaatunut muutamaan kuivaan valittaajaankaan saati muuhun vastaavaan joten relataan vähän ja nautitaan kaikista kukkasista.

Minä en toivota tervetulleiksi.
Minua ällöttää miesten seksistiset jutut. Pervoilkoot miesten palstoilla jatkossakin tai menkööt seksipuolelle! :kieh::headwall:

Anteeks :flower: Tuli kait ajatuskatko. Tarkotin peesata sua ja loppuosa oli ap:lle :laugh:

mie olin jo jotta :ashamed: mitä pahhaa oon sanonu, en niin mittää.. :'(

Yhteistyössä