G: Onko lapsillasi pyöräilykypärä? Entä itselläsi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rouvaliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lapsella on. Minä pyöräilen ehkä kerran kolmessa vuodessa muutaman kilometrin, eli kypärää ei ole, Mieheni ei pyöräile sitäkään vähää :D
Mutta jos pyöräilisin päivittäin, tai vaikka edes viikottain niin satsaisin kyllä pyöräilykypärään.

Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:
Lapsella on. Minä pyöräilen ehkä kerran kolmessa vuodessa muutaman kilometrin, eli kypärää ei ole, Mieheni ei pyöräile sitäkään vähää :D
Mutta jos pyöräilisin päivittäin, tai vaikka edes viikottain niin satsaisin kyllä pyöräilykypärään.

Ootko ottanu huomioon, et se onnettomuus voi sattua myös sillä muutamalla kilometrillä kun satut pyöräilemään. Entä sitten jos pääs halkee ja lapses jää eloon kypärän ansiosta. Kypärät ei montaa kymppiä maksa.

Ei ole omaa saamattomuutta. Lapsilla on, kyky havainnoida liikennettä on paljon heikompi kuin aikuisella. Ei se kyky tietrysti aikuistakaan suojaa, mitä vaan voi käydä. Mutta kypärä pitäisi olla oikeastaan päässä kotona, jossa sattuu eniten :)

Me käytetään miehen kanssa aina pyöräilykypärää samoin lapset. Tai vanhin muksuista tahtoo välillä mennä ilman kypärää, kun kavereillakaan ei ole :headwall: :headwall:
Lisään vielä, että ihmettelen kovasti miksi harvat aikuiset pitää kypärää. Aina välillä saa lukea surullisia uutisia onnettomuuksista missä ei ole käytetty kypärää :/

Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Lapsilla on, mulla ei.

Ja ihan vaan siitä syystä, että mä en kertakaikkiaan keksi, mitä mä sillä kypärällä tekisin.

Pyöräiletkö? Jos pyöräilet, onko tullu mieleen et kaatuessa se kypärä saattaa pelastaa hengen? Aika halpa henkivakuutus...

Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Likalla on kaksi kypärää, sai eskarista toisen. Ittellä ei ole ja tuskin tuleekaan.

Miks sulla ei oo?

Mä en halua käyttää sitä.

Miksi?

Miksi sä otat jotakin henkilökohtaista stressiä muitten asioista? Mä en halua sitä pottaa päähän. Piste.

Yhteistyössä