Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:Lapsella on. Minä pyöräilen ehkä kerran kolmessa vuodessa muutaman kilometrin, eli kypärää ei ole, Mieheni ei pyöräile sitäkään vähää
Mutta jos pyöräilisin päivittäin, tai vaikka edes viikottain niin satsaisin kyllä pyöräilykypärään.
Alkuperäinen kirjoittaja viillettäjä pihapiirissä:lapsilla on itselläni ei ole B)
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Likalla on kaksi kypärää, sai eskarista toisen. Ittellä ei ole ja tuskin tuleekaan.
Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Likalla on kaksi kypärää, sai eskarista toisen. Ittellä ei ole ja tuskin tuleekaan.
Miks sulla ei oo?
Alkuperäinen kirjoittaja meah:Lapsilla on, mulla ei.
Ja ihan vaan siitä syystä, että mä en kertakaikkiaan keksi, mitä mä sillä kypärällä tekisin.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Likalla on kaksi kypärää, sai eskarista toisen. Ittellä ei ole ja tuskin tuleekaan.
Miks sulla ei oo?
Mä en halua käyttää sitä.
Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Likalla on kaksi kypärää, sai eskarista toisen. Ittellä ei ole ja tuskin tuleekaan.
Miks sulla ei oo?
Mä en halua käyttää sitä.
Miksi?