G: Onko kukaan ihminen jäänyt ns. "ihosi alle"? Esim. entinen rakkaus, ystävä tms.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
On - ensirakkauteni. Monesti olen miettinyt, että onko näin siksi, että hän oli ensimmäinen oikea rakkauteni kohde vai siksi, että molemmat olisivat kai halunneet enemmän kuin loppupeleissä saivat ja vuosia nähtiin aina ajoittain, eikä lopullista "eroa" koskaan tullut. Lopulta yhteydenpito loppui kun sanoin seurustelevani toisen kanssa - hyvää joulua saatetaan vielä toivottaa tekstiviestillä. Toisaalta minua häiritsee myös, että en tiedä lainkaan mitä näin tärkeälle ihmiselle elämässäni kuuluu. Toivoisin voivani onnitella, kun hänestä tulee isä tai kun hän menee naimisiin tai vaikka muuttaa uuteen kotiin. Minusta puuttuu palanen, kun en voi näin tehdä. Olen kaikkien läheisteni kanssa samanlainen. Minua vaivaa, kun en voi pitää yhteyttä ihmiseen, joka joskus oli niin tärkeä osa elämääni. Ehkä parempi kuitenkin näin. Hätkähdän vieläkin joka kerta, jos samanlainen auto kuin hänellä ajaa ohitseni tai puhun vaikka ystävieni kanssa asioista, jotka ajoittuvat tuolle ajalle kun meillä jotain seurustelun tapaista oli. Tämä siitäkin huolimatta, että olen nykyisen poikaystäväni kanssa seurustellut 2,5 vuotta - paljon pidempään kuin hänen kanssaan koskaan.

On - ensirakkauteni. Monesti olen miettinyt, että onko näin siksi, että hän oli ensimmäinen oikea rakkauteni kohde vai siksi, että molemmat olisivat kai halunneet enemmän kuin loppupeleissä saivat ja vuosia nähtiin aina ajoittain, eikä lopullista "eroa" koskaan tullut. Lopulta yhteydenpito loppui kun sanoin seurustelevani toisen kanssa - hyvää joulua saatetaan vielä toivottaa tekstiviestillä. Toisaalta minua häiritsee myös, että en tiedä lainkaan mitä näin tärkeälle ihmiselle elämässäni kuuluu. Toivoisin voivani onnitella, kun hänestä tulee isä tai kun hän menee naimisiin tai vaikka muuttaa uuteen kotiin. Minusta puuttuu palanen, kun en voi näin tehdä. Olen kaikkien läheisteni kanssa samanlainen. Minua vaivaa, kun en voi pitää yhteyttä ihmiseen, joka joskus oli niin tärkeä osa elämääni. Ehkä parempi kuitenkin näin. Hätkähdän vieläkin joka kerta, jos samanlainen auto kuin hänellä ajaa ohitseni tai puhun vaikka ystävieni kanssa asioista, jotka ajoittuvat tuolle ajalle kun meillä jotain seurustelun tapaista oli. Tämä siitäkin huolimatta, että olen nykyisen poikaystäväni kanssa seurustellut 2,5 vuotta - paljon pidempään kuin hänen kanssaan koskaan.
Kiva kuulla et jollain muullakin on tällaista! Itse olen jämähtänyt ajatuksissani nyt jo 12 vuoden takaiseen (poika)ystävääni jonka kanssa ei seurusteltu mutta nähtiin usein ja hengailtiin viikonloppuja. Hän oli minuun ihastunut ja kun huomasin tykkääväni hänestä "liikaa" otin jalat alleni...Hän oli liian tärkeä ja niin kiltti ja pelkäsin satuttavani. Tein hätäpäissäni niinkin rumasti että vaihdoin numeroa ja muutin toisaalle, pian tapasin nykyisen mieheni jonka kanssa ollaan oltu 10 vuotta ja 5v aviossa. Ja edelleen lähes päivittäin ajattelen mitä hänelle kuuluu ja tekikö joku hänestä niin onnellisen kuin olisi ansainnut. Jos joskus eroisimme niin varmaan yrittäisin kaivaa tietoja ja kuulumisia.:oops:

On erityisesti yksi ihminen. Entinen opettaja jonka kanssa meillä oli erityistet välit, ja hän auttoi minua äärettömän paljon ja hänen sanansa kantavat minua yhä. Hän opetti minua 10 vuotta sitten ja nähty viimeisen kerran 9 vuotta sitten mutta yhä hän on ihon alla. Menetys oli ihan järkyttävän suuri eikä kenellekään voinut ikävästä puhua. Pari kuukautta sitten laitoin hänelle viestiä ja kiitin häntä asioista mistä jäi aiemmin kiittämättä ja mikä vaivannu itseä vuosia. Ja hän vastasi minulle ja muisti minut! Kyllähän se lämmitti sydäntä.

no siis monet ihmiset jääny matkan varella sydämmeen ja muistoihin :).
sit jos ihon alle hetkessä tarkotetaan niin omalal siskolla on se statsi ja jolalin sukulaisilla kyllä :D