G: onko jääkaapissasi mangneetteja

• Viestiketjun aloittaja maggi
  • Ensimmäinen viesti
vieras
On.Tytön askartelema tonttu,kidius magneetteja,numerot 1-9,muumipappa,3 jotain tyttöä,2 nalle puhia,perhonen,eläinnaamamagneetteja (possu,hiiri,lintu) ja joku sydän magneetti jossa lukee let my heart sing to your heart.

Muutama. Yksi niiskuneiti, yksi mehiläinen ja puoli tusinaa jostain irrotettua mustaa magneettia, tosi tyylikkäitä. Pitäis saada lisää kun loput laput on sinitarralla ja se on niiiin epätoivoista irrottaa jostain ohuesta paperista.

Kyl löytyy monenlaisia. Rehuaiheisia, semmosia neliön muotoisia laattoja joissa lukee erinäisiä viisauksia, tytön kirjainmagneetteja ja jääkaappirunoutta. Siis niitä sanoista muodotettuja lauseita, useimmat aika härskejä ja pikkuhumalassa väännettyjä :xmas:

juu, onhan niitä kaikennäköisiä: tytön koira-aiheisia on ainakin 4, joista yhden tyttö tehnyt itse, nalle, b.virtanen -korkinavaaja, sit on muutakin sekalaista seurakuntaa, mutta kaikkein paras on se, jossa teksti: et voi pelotella minua, minulla on lapsia :saint:

Gloria Mundi
Taynna on magneetteja. Minulla on tapana etta ostan jaakaappiovimaagneetin (?) aina matkoilta. Ja kun tuota maapalloa on tullut kierreltya jonkin verran niin on kiva siina ovessa aina nahda niita pienia muisto esineita ja aina palaa kivoja muistoja mieleen eri matkoilta. :)

Pastori
Samat surenkorennot on seurannut monta vuotta, ne on vaan niin vitun makeet =) ynnä muuta shittiä' =) http://www.youtube.com/watch?v=O5ZRLl1Ewpc :whistle: =) Aamulla pitää nousta, argh!!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:
Taynna on magneetteja. Minulla on tapana etta ostan jaakaappiovimaagneetin (?) aina matkoilta. Ja kun tuota maapalloa on tullut kierreltya jonkin verran niin on kiva siina ovessa aina nahda niita pienia muisto esineita ja aina palaa kivoja muistoja mieleen eri matkoilta. :)
Täällä toinen :wave: joka keräilee matkoilta magneetteja!

Yhteistyössä