G
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:onhan ne niitä kuvia tutkineet että ovat huijausta. varjot yms.. ei täsmää.
Samaa mieltä. Ja kun joku tuossa kirjoitti että miks mennä kun on kallista ja on jo käyty. Epäilen että tutkimuslaitteet on jonkun verran kehittyneet sitten kuuskytluvun että vois jotain uuttakin tietoa irrota. Huijausta koko homma.Alkuperäinen kirjoittaja ei oo:Vastaan itse, että en usko. Kai sinne nytkin mentäisiin eikä vain kerran 60-luvun vehkeillä...
Alkuperäinen kirjoittaja Nipo:Samaa mieltä. Ja kun joku tuossa kirjoitti että miks mennä kun on kallista ja on jo käyty. Epäilen että tutkimuslaitteet on jonkun verran kehittyneet sitten kuuskytluvun että vois jotain uuttakin tietoa irrota. Huijausta koko homma.Alkuperäinen kirjoittaja ei oo:Vastaan itse, että en usko. Kai sinne nytkin mentäisiin eikä vain kerran 60-luvun vehkeillä...
Alkuperäinen kirjoittaja mitäs:Eikö tää galluppi innosta? Mitä suurin osa ihmisistä ajattelee? Että tietenkin on käyty, kun jenkit niin sanoo?
Alkuperäinen kirjoittaja wide:En usko..Sitä en ymmärrä miksi venäläiset ei vät käräyttäneet USAa!
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Käännetääs asia näin päin: kuka tahtoisi mennä kuuhun? No okei, siitä saa mainetta ja rahaa ja kunniaa jos tekee onnistuneen kuumatkan.
Mutta jos epäonnistuu, se on hengen menoa. Mä en ainakaan haluaisi ottaa riskiä enkä toivoisi puolisoni moiselle matkalle lähtevän. Ja miten KAIKKEEN osataan etukäteen varautua, ja tehdä laskelmat missä kulmassa pitää laskeutua ja miten kaikki toimii ilmakehän ulkopuolella, kun kumminkin aika spesiaalista alueesta on kyse
Alkuperäinen kirjoittaja ei oo:Vastaan itse, että en usko. Kai sinne nytkin mentäisiin eikä vain kerran 60-luvun vehkeillä...
Alkuperäinen kirjoittaja noh:En ole perehtynyt asiaan niin paljoa että voisin vastata, mutta samaa sanon kuin joku muukin:
Kun on niitä muitakin kohteita joissa ei ainakaan ole vielä käyty ja joissa olisi tutkittavaa niin miksi laittaa se mahdoton summa rahaa siihen jota on tutkittu ja josta ei välttämättä saa mitään hyötyä.