G: Onko HOT? (siis kuva miehestä ja kertokaa mielipiteenne)

  • Viestiketjun aloittaja Hottis gallup
  • Ensimmäinen viesti
vieras


Tämä on hottis, ja nimenomaan tässä kuvassa! Onhan,onhan???[/quote]

on :p samoin tää on ihana http://www.starstore.com/acatalog/WWE-Austin-SP0520.jpg :heart: :heart: [/quote]

No hyi hel toi linkin mies, siis oikeestikko joku tykkää ton näkösestä jaikss..
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
:LOL: :LOL: No onpa joo.. Mussa on varmaan joku valuvika kun en näe tällasissa mitään.. tusinatavaraa.
Joo, en mäkää yhtyis noihin. :D

Mutta mutta. Jos on pitkässä tukassa harmaita hiuskia, niin se on yllättäen aika namsia. :eek: :p
 
vieras
Mutta kyllä mun on sanottava Rukoilijasirkallekin sen verta että mikä sulla on vikana kun tuollaset miehet on sun mielest hotteja?? Sä näytät itse joltain pikkuiselta söpöltä perhoselta ja tollasii vanhoja pappoja pidät hotteina, ei hyvää päivää sun kanssas. Jos pedofilia menis toisin päin ni sä olisit sit sellanen, vanhoihin pappoihin sekaantuja :D soriii.. ;)
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mutta kyllä mun on sanottava Rukoilijasirkallekin sen verta että mikä sulla on vikana kun tuollaset miehet on sun mielest hotteja?? Sä näytät itse joltain pikkuiselta söpöltä perhoselta ja tollasii vanhoja pappoja pidät hotteina, ei hyvää päivää sun kanssas. Jos pedofilia menis toisin päin ni sä olisit sit sellanen, vanhoihin pappoihin sekaantuja :D soriii.. ;)
Mjaa... no ei tartte olla vanha, mutta noita seremoniakuteita kai useimmiten pitää vanhat? Ja toi viimenen eskimo ei varmaan ollu kovin vanha ku oli musta tukka eikä toi jolla oli vauva sylissä, ollut myöskään mikään vanha. :) Ei se ikä siinä oo mikään juttu, vaan... en tiä mikä. Joku vaan semmonen, villiys on se juttu.

löytyy täältä suomestakin ihan oikeen mukiinmeneviä setiä.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Laitappa Sirkkis joku semmoinen mies,jonka muutkin tunnistaa..mikä siusta on mukiinmenevä?
Brad Pitt on silmänalusrypillä ja pitkällä tukalla. Lakkaisi leikkelemästä itseään ja pumppaamasta sitä botoksia, niin vois olla ihan namu. :whistle:
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:
:snotty: :snotty: Jokaisella oma mielipiteensä ;) Ei kyllä ollut parhain mahdollinen kuva, mutta mutta....
Ja muiden laittamat miehet muka hotteja :x :x
:ashamed: Anteeks.. makuasioista ei parane tosiaan alkaa tappelemaan. :)
Onneksi kaikilla on omat makunsa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ihan ku kukaan ei kehtais sanoo noist mun miähist jotta onksne hotteja... :whistle:
Kehtaamisesta ei varmasti ole kyse. Musta vain turha kommentoida noita, koska tiedät varmasti itsekin, että eivät ole useimpien makuun. Haluat nyt jostain syystä vain kuulla olevasi erikoinen tapaus, omituisen miesmaun omaava jne. En ymmärrä.
 

Yhteistyössä