G: Omituisin esine tms, jonka olet...

  • Viestiketjun aloittaja tällainen kysymys
  • Ensimmäinen viesti
KattiMatikainen
Pesin joskus tutön puseron jossa oli sellainen hile-painatus. Samassa pyyhissä oli ukon alushousut. Oli ollut työpaikan saunaillassa hauskaa kun ukko oli riisuuntunu.
 
Mä en ole pessyt mitään kovin erikoista.Erikoisinta lienevät jotkin lasten pienet muovilelut(tyyliin Kinderin yllärit),muutaman nenäliinan tai muun paperilapun,hiuslenkit sekä kerran myös liivinsuojan.Toivottavasti jatkossakaan ei eksy mitään ihmeellistä pyykin joukkoon! =)
 
vieras
rautanauloja, piukkuautoja. Talouspaperi on muuten yllättävän kestävää. Olin pessyt talouspaperin palan koneessa ja heittänyt pyykin mukana kuivausrumpuun ja se oli ihan ehjä kun otin sen rummusta. ja mukavan pehmeä :)
 
RouvaPorsas
Ruuvimeisseleitä, ruuveja, tusseja, kuulakärkikyniä, kolikoita, purulelun.. aika tavallisia nuo meillä, kun ukko ei muista aina tyhjentää taskujaan, enkä mä muista niitä sitten tarkastaa..
 
Kertakäyttösiä pikkuhousunsuojia, kertis vaippoja, nenäliinoja, rahaa, ruuveja, nauloja, sytkäreitä ja tupakkaa, kännykän, kyniä, pääsylippuja näiden lisäks kaikkea mahdollista mitä kuopus on keksinyt koneeseen työntää..
 
Kiviä, ruuveja, pinnejä, niitä ihania nenäliinoja, kolikoita, seteli, jotain pikkuleluja, vappuna löyty ilmapallo, tyhjänä tietty.
Kenelläs löytyny pesupalloja jälkikäteen... kerran tyttö meni tarhaan ja tätit löysi kurahousujen lahkeesta.
 

Yhteistyössä