Näin juuri!Alkuperäinen kirjoittaja enga:Banaani jugurtti ja siihen dippaa nakkeja
Ei voi olla totta. Mun herkkuruokaa pentuna oli; mannapuuro, jossa oli makkaranpaloja ja voisilmä vielä kruunasi kaiken.Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:niin jooo.. ja mannapuuroon pitää saaha niitä makkaranpaloja.. mielellään kinkkumakkaraa...
Minä myösAlkuperäinen kirjoittaja Maricce:Mä syön maksalaatikkoa ketsupilla NAM
Maksalaatikon kanssa pitää tehdä voikastiketta runsaan sipuli määrän kera, eikös??? Ja uusia pottuja tietysti...Alkuperäinen kirjoittaja MissNasty:Minä myösAlkuperäinen kirjoittaja Maricce:Mä syön maksalaatikkoa ketsupilla NAM
Ei siihen lisukkeita tarvita.Alkuperäinen kirjoittaja Nepeteus:Maksalaatikon kanssa pitää tehdä voikastiketta runsaan sipuli määrän kera, eikös??? Ja uusia pottuja tietysti...
Näin oon tehny penskana minäkin, ja oli suurta herkkua! Huomasin et tääl on jo paljon muutakin "omituisuuksia" mitä syön, kuten maksalaatikko voilla ja tuo ap:n jugurttiruisleipä-juttu, paitsi että mä laitan sitä myös hapankorpun ja näkkärinkin päälle... Sit mä tykkään laittaa maitoon turkinpippureita ja antaa niitten hiukan liueta sinne :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:faffagryynit. eli eloveenaa, paljon sokeria ja maitoa. sekoitetaan ja syödään.