G: "omituisia" ruokayhdistelmiä

  • Viestiketjun aloittaja greippipeippi
  • Ensimmäinen viesti
greippipeippi
Ite vedän täällä ruisleipää jonka päälle laitan hedelmäpommijugurttia... NAAAMIIIIIIIIIII!!!! Harmi vaan että tuo jugurtti oli viimenen, tekee mieli lisää...
 
greippipeippi
Alkuperäinen kirjoittaja kukkaiskeiju:
mä syön maksalaatikon aina voin kanssa...

Musta se ei oo yhtään outoa, mutta olen saanut siitä kummeksuvia katseita enemmän kuin tarpeeksi :headwall: :D
niin syön mäkin, ja mitä enemmän voita niin sen parempi! Joskus töissä porukat on kattonu kieroon kun muut lätkii puolukkahilloo ja meikä voita, heh

 
hm
Alkuperäinen kirjoittaja enga:
Alkuperäinen kirjoittaja hm:
Eiks noi nyt oo ihan normaaleja et ketsuppia tai voita ruokaan? Noi nakit jugurtilla menee kyl yli mun ymmärryksen... :)
Kannattaa kokeilla :D voi vaikka yllättyä ehkä myös positiivisesti
No joo, muuten tykkään nakeista kylmänäkin mut niissä jotenki se rakenne tökkii.. Mitäs jugaa suosittelet? :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja hm:
Alkuperäinen kirjoittaja enga:
Alkuperäinen kirjoittaja hm:
Eiks noi nyt oo ihan normaaleja et ketsuppia tai voita ruokaan? Noi nakit jugurtilla menee kyl yli mun ymmärryksen... :)
Kannattaa kokeilla :D voi vaikka yllättyä ehkä myös positiivisesti
No joo, muuten tykkään nakeista kylmänäkin mut niissä jotenki se rakenne tökkii.. Mitäs jugaa suosittelet? :D
No siis kylmänä minäkin ne nakit ja sen banaani jugurtin syön :whistle: niin hullu minäkään en ole että ne nakit lämmittäisin :x
 

Yhteistyössä