greippipeippi
Ite vedän täällä ruisleipää jonka päälle laitan hedelmäpommijugurttia... NAAAMIIIIIIIIIII!!!! Harmi vaan että tuo jugurtti oli viimenen, tekee mieli lisää...
namAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei ehkä niin omituinen, mutta joulupiparia, jonka päälle aurajuustoa.
niin syön mäkin, ja mitä enemmän voita niin sen parempi! Joskus töissä porukat on kattonu kieroon kun muut lätkii puolukkahilloo ja meikä voita, hehAlkuperäinen kirjoittaja kukkaiskeiju:mä syön maksalaatikon aina voin kanssa...
Musta se ei oo yhtään outoa, mutta olen saanut siitä kummeksuvia katseita enemmän kuin tarpeeksi :headwall:
Ei, ihan normaaliaAlkuperäinen kirjoittaja hik:Onko sinappi näkkärin päällä omituinen? Tietty levitettä väliin.
Kuten myös!Alkuperäinen kirjoittaja Maricce:Mä syön maksalaatikkoa ketsupilla NAM
Kannattaa kokeilla voi vaikka yllättyä ehkä myös positiivisestiAlkuperäinen kirjoittaja hm:Eiks noi nyt oo ihan normaaleja et ketsuppia tai voita ruokaan? Noi nakit jugurtilla menee kyl yli mun ymmärryksen...
No joo, muuten tykkään nakeista kylmänäkin mut niissä jotenki se rakenne tökkii.. Mitäs jugaa suosittelet?Alkuperäinen kirjoittaja enga:Kannattaa kokeilla voi vaikka yllättyä ehkä myös positiivisestiAlkuperäinen kirjoittaja hm:Eiks noi nyt oo ihan normaaleja et ketsuppia tai voita ruokaan? Noi nakit jugurtilla menee kyl yli mun ymmärryksen...
No siis kylmänä minäkin ne nakit ja sen banaani jugurtin syön niin hullu minäkään en ole että ne nakit lämmittäisin :xAlkuperäinen kirjoittaja hm:No joo, muuten tykkään nakeista kylmänäkin mut niissä jotenki se rakenne tökkii.. Mitäs jugaa suosittelet?Alkuperäinen kirjoittaja enga:Kannattaa kokeilla voi vaikka yllättyä ehkä myös positiivisestiAlkuperäinen kirjoittaja hm:Eiks noi nyt oo ihan normaaleja et ketsuppia tai voita ruokaan? Noi nakit jugurtilla menee kyl yli mun ymmärryksen...
Alkuperäinen kirjoittaja hm:Hei Nyynä, nyt alkaa mennä jo pikkasen yli...