G: Omistatko tuulipuvun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ulkoiluvaategallup
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

ulkoiluvaategallup

Vieras
Omistatko tuulipuvun syksyn ulkoilukelejä varten? Jos et niin mitä laitat päälle ulos silloin kun lähdet ihan vain ulkoilemaan ja on tuulista, koleaa ja kosteaa?

En sellasta kasaripukua, mut mökillä on yksi ja sit aika ysäri vanharoosa puku jota käytän jossain marjametsässä, lenkkeilyyn on Umbron puku. Yleensä käytän jotain softshelliä.
Ja sit on DrymaxX kosteussuojattu puku ja Lidlin muutamat pyöräilytakit ja housut jos ne lasketaan tuulipuvuiksi?

[QUOTE="ninni";24339035]En omista. Käytän IcePeakin kosteussuojattua ulkoilupukua (ja mun mielestä tuulipuku on siis sellainen "kasari" ohut puku).[/QUOTE]

Tuulipukuja on kyllä ihan tämänkin vuosikymmenen kuoseissa, ihan eri näköisiä kuin 80-luvulla. Myös kangas on parempaa, ei kahise samaan tapaan. Ja ainakin oma tuulipukuni pitää myös kosteutta ja jopa pienen sateenkin joten on kosteussuojattukin.

En, mutta haluaisin sellasen kelta-sinisen :D Ihan vaan kapinoidakseni :heart:

1135230109850.jpeg

*muoks: tarkentaakseni, keltainen* :laugh:

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Omistan useamman. Haltin goretex- puku, Raiskin erityisesti tuulelle tarkoitettu puku ja Umbron hyvin ohut hieman alle 20 asteen ilmalle tarkoitettu "juoksu"puku. Lisäksi on useita ulkoiluhousujatuulipukumaista kangasta.

[QUOTE="pinni";24339438]Minulla on ulkoilua varten Craftin juoksupuku, Haglöfsin kalvopuku ja 8848 softsellpuku.[/QUOTE]

Millaisia nuo kalvopuku ja softsellpuku ovat? Ovatko ne tuulipukuja?

[QUOTE="vieras";24339484]En omista tuulipukua. Samalla hinnalla kuin mitä tuuliupuku maksaa saa jo kuoripuvunkin ja se on paljon käytännöllisempi.[/QUOTE]

No eikös tuulipuku ja kuoripuku ole sama asia? Ohuita pukuja jonne fleece, verkkarit tai vastaava alle. Kyllä minun mielestäni kuoripukukin on varsin ohut kuten tuulipukukin.

Yhteistyössä