G Omantunnon kysymys

• Viestiketjun aloittaja "vvieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vvieras"
Kuinka moni jättäisi yhteystiedot autoon, johon on esim. parkkipaikalla törmännyt?

Yllättäen tuli mieleeni, kun omaan autoon joku oli töytäissyt ja sen verran lujaa, että varmasti oli huomannut. On lähtenyt palanen hänenkin autosta.

dfdssd
Jos se tyyppi on vaan lujaa lähtenyt pois paikalta ja ajatellut itekseen, ettei saanut vahinkoa aikaan. Tuskin on edes käynyt kattomassa mitä jälkeä tuli ja ajatteli päästä helpommalla.

Jättäisin ja olen jättänytkin. Otti vain yhteyttä ja kiitti rehellisyydestä ja toivotti hyvää jatkoa. Ei siis pyytänyt korvaamaan mitään. Eikä ole edelleenkään 4 vuoden aikana kuulunut mitään uudestaan :)

"vvieras"
Jos se tyyppi on vaan lujaa lähtenyt pois paikalta ja ajatellut itekseen, ettei saanut vahinkoa aikaan. Tuskin on edes käynyt kattomassa mitä jälkeä tuli ja ajatteli päästä helpommalla.
Ei varmasti käynytkään katsomassa, mutta epäilen etteikö olisi huomannut. Kuitenkin puskuri pitää vaihtaa, samoin ajovalo toiselta puolelta.
Toivottavasti virkavallalla käy tuuri ja saavat kiinni. Kerran jotkut olivat katkaisseet antennin ja poliisit saaneet selville, että se oli juuri meidän autosta. Luulimme pikkupoikien kolttoseksi, mutta olivatkin tehneet aika paljon hieman isompiakin rötöksiä, parikymppiset kollit.

Jättäisin.

Olin kerran isäni kanssa kaupassa ja jäin autoo istumaan, kun isä meni poikien kanssa kauppaan. Viereen tuli keski-ikäinen pariskunta autollaan ja nainen kolhaisi melko kovaa ovellaan vanhempieni autoa. Minä en päässyt autosta ulos, kun ovet olivat lapsilukossa (olin takapenkillä), enkä ehtinyt edestäkään mennä, ennenkuin pariskunta kaahasi pois paikalta. Sain kuitenkin auton rekkarin ylös ja oli aikamoinen ylltys tälle pariskunnalle, kun iäsni soitti perään. Rouva sanoi muka katsoneensa, ettei isän autoon tullut jälkeä, vaikka oikeasti mitään katsonut.

"vieras"
Jättäisin.

Olin kerran isäni kanssa kaupassa ja jäin autoo istumaan, kun isä meni poikien kanssa kauppaan. Viereen tuli keski-ikäinen pariskunta autollaan ja nainen kolhaisi melko kovaa ovellaan vanhempieni autoa. Minä en päässyt autosta ulos, kun ovet olivat lapsilukossa (olin takapenkillä), enkä ehtinyt edestäkään mennä, ennenkuin pariskunta kaahasi pois paikalta. Sain kuitenkin auton rekkarin ylös ja oli aikamoinen ylltys tälle pariskunnalle, kun iäsni soitti perään. Rouva sanoi muka katsoneensa, ettei isän autoon tullut jälkeä, vaikka oikeasti mitään katsonut.
Paha saa palkkansa! Ja pointsit sulle, kun olit valpas!

Yhteistyössä