en ja minulla on oikeus kysyä mitä haluan. jeesustelijat älkööt vaivautuko.Alkuperäinen kirjoittaja höpö:Et sit keksinyt muuta gallup aihetta?
meilleki ne tunki 2jtn lehteä postiluukusta kun en avannut ovea. lapset oli mielissään kun annoin niille postiaAlkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:En kumpikaan! Pakon edessä voisin olla lesta, mutta silloin en menisi yhdenkään miehen kanssa naimisiin enkä harrastaisi seksiä koskaan. Jehovien tapa häiritä luvan kanssa ihmisten kotirauhaa on hyvin vastenmielinen.
Ehkä lestaadiolaisena vois mennä naimsiin semmoisen miehen kanssa, joka on paljon harrastanut jotain telinevoimistelua ja näin kuohiutunut saamistaan iskuista.Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:En kumpikaan! Pakon edessä voisin olla lesta, mutta silloin en menisi yhdenkään miehen kanssa naimisiin enkä harrastaisi seksiä koskaan. Jehovien tapa häiritä luvan kanssa ihmisten kotirauhaa on hyvin vastenmielinen.
hehAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ehkä lestaadiolaisena vois mennä naimsiin semmoisen miehen kanssa, joka on paljon harrastanut jotain telinevoimistelua ja näin kuohiutunut saamistaan iskuista.Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:En kumpikaan! Pakon edessä voisin olla lesta, mutta silloin en menisi yhdenkään miehen kanssa naimisiin enkä harrastaisi seksiä koskaan. Jehovien tapa häiritä luvan kanssa ihmisten kotirauhaa on hyvin vastenmielinen.
en kumpikaan.Alkuperäinen kirjoittaja ff:Olisitko itse mieluummin muslimi vai hindu?
No, mä luulen kuitenkin, että kyllä mä suostuisin siihen lasten hankintaankin, pitkin hampain, jos mä todella uskoisin, että se on Jumalan tahto.Alkuperäinen kirjoittaja .:hehAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ehkä lestaadiolaisena vois mennä naimsiin semmoisen miehen kanssa, joka on paljon harrastanut jotain telinevoimistelua ja näin kuohiutunut saamistaan iskuista.Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:En kumpikaan! Pakon edessä voisin olla lesta, mutta silloin en menisi yhdenkään miehen kanssa naimisiin enkä harrastaisi seksiä koskaan. Jehovien tapa häiritä luvan kanssa ihmisten kotirauhaa on hyvin vastenmielinen.
ei tää mikään pilkka ollut ja arvaan että olet lesta!!!!Alkuperäinen kirjoittaja kirje kuulle:minusta nää aloitukset vain on niin loukkaavia en sano kumpaan ryhmään kuulun.. mut pilkka sattuu!!
mut,täällä päin monilla lestoilla ei ole kuin 3-6lasta. eihän sitä pakko ole tehdä montaa..sanoo ettei pystyAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No, mä luulen kuitenkin, että kyllä mä suostuisin siihen lasten hankintaankin, pitkin hampain, jos mä todella uskoisin, että se on Jumalan tahto.Alkuperäinen kirjoittaja .:hehAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ehkä lestaadiolaisena vois mennä naimsiin semmoisen miehen kanssa, joka on paljon harrastanut jotain telinevoimistelua ja näin kuohiutunut saamistaan iskuista.Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:En kumpikaan! Pakon edessä voisin olla lesta, mutta silloin en menisi yhdenkään miehen kanssa naimisiin enkä harrastaisi seksiä koskaan. Jehovien tapa häiritä luvan kanssa ihmisten kotirauhaa on hyvin vastenmielinen.
ootko ajatellu ettei kaikki lestat saa sitä ensimäistäkään saati sit toista tai kolmatta!!Alkuperäinen kirjoittaja koska lestat suuttuu aina kun niitä haukkuu:D:ei tää mikään pilkka ollut ja arvaan että olet lesta!!!!Alkuperäinen kirjoittaja kirje kuulle:minusta nää aloitukset vain on niin loukkaavia en sano kumpaan ryhmään kuulun.. mut pilkka sattuu!!
pakko ei ole kuin kuollaAlkuperäinen kirjoittaja ..:mun yks kaveri ei halausi olla lestadiolainen mut käy pakon vuoksi jossain kokouksissa. ja ottaa työvuorot aina niille päiville kun kokouksia olisi tai niinku nytki on suvarit ei menemeikkaa salaa ym...
olen. mutta voi silti olla lestaAlkuperäinen kirjoittaja kirje kuulle:ootko ajatellu ettei kaikki lestat saa sitä ensimäistäkään saati sit toista tai kolmatta!!Alkuperäinen kirjoittaja koska lestat suuttuu aina kun niitä haukkuu:D:ei tää mikään pilkka ollut ja arvaan että olet lesta!!!!Alkuperäinen kirjoittaja kirje kuulle:minusta nää aloitukset vain on niin loukkaavia en sano kumpaan ryhmään kuulun.. mut pilkka sattuu!!
mitä sitten???Alkuperäinen kirjoittaja .:olen. mutta voi silti olla lestaAlkuperäinen kirjoittaja kirje kuulle:ootko ajatellu ettei kaikki lestat saa sitä ensimäistäkään saati sit toista tai kolmatta!!Alkuperäinen kirjoittaja koska lestat suuttuu aina kun niitä haukkuu:D:ei tää mikään pilkka ollut ja arvaan että olet lesta!!!!Alkuperäinen kirjoittaja kirje kuulle:minusta nää aloitukset vain on niin loukkaavia en sano kumpaan ryhmään kuulun.. mut pilkka sattuu!!
En ymmärrä teeskentelyä.Alkuperäinen kirjoittaja ..:mun yks kaveri ei halausi olla lestadiolainen mut käy pakon vuoksi jossain kokouksissa. ja ottaa työvuorot aina niille päiville kun kokouksia olisi tai niinku nytki on suvarit ei menemeikkaa salaa ym...
ei mitään.ite aloit inkuttaan ootko lessu? ku noin vauhkoot?Alkuperäinen kirjoittaja kirje kuulle:mitä sitten???Alkuperäinen kirjoittaja .:olen. mutta voi silti olla lestaAlkuperäinen kirjoittaja kirje kuulle:ootko ajatellu ettei kaikki lestat saa sitä ensimäistäkään saati sit toista tai kolmatta!!Alkuperäinen kirjoittaja koska lestat suuttuu aina kun niitä haukkuu:D:ei tää mikään pilkka ollut ja arvaan että olet lesta!!!!Alkuperäinen kirjoittaja kirje kuulle:minusta nää aloitukset vain on niin loukkaavia en sano kumpaan ryhmään kuulun.. mut pilkka sattuu!!