G: Olisitko mieluummin LÄSKI vai polttaisitko mieluummin tupakkaa?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Väitän, että molemmat vaihtoehdot ovat itse aiheutettuja,
ja kuitenkin terveysriskejä molemmat.
Kumman sinä valitsisit mieluummin?

Minä valitsisin tupakanpolton, sillä se ei saa minua näyttämään ainakaan nyt epämiellyttävältä. Ja vaikka se rypistäisi naamaani, kukaan tuntemistani "vanhoista" tupakoitsijanaisista eivät ole luotaantyötäviä. Samaa en voi sanoa lihavista ihmisistä. HUOM. Tämä on vain MINUN mielipiteeni, eikä siihen tarvitse puuttua, vastatkaa tekin kysymykseen. :)

Jos näistä pitää valita, niin ehdottomasti mieluummin pieni ylipaino kuin tupakointi. En halua olla riippuvainen mistään, en kuluttaa rahaa niin älyttömään asiaan, en haista pahalle, en halua niitä sairauksia, mitä tupakointiin usein liittyy. Toki ylipainokin on haitallista, mutta näistä kahdesta siis näin.

lettu
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
läski.
tupakanpolttajat on alinta sakkaa. itse entisenä sellaisena voin kertoa.
Sama täällä, siis entinen tupakanpolttaja. Mikään ei ole ällöttävämpää kuin kasvoiltaan harmaa kessuttelija, joka haisee p*skalle ja yskii vähän väliä. Yök. Sitä paitsi läskistä on helpompi päästä eroon.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Miuski:
Jos näistä pitää valita, niin ehdottomasti mieluummin pieni ylipaino kuin tupakointi. En halua olla riippuvainen mistään, en kuluttaa rahaa niin älyttömään asiaan, en haista pahalle, en halua niitä sairauksia, mitä tupakointiin usein liittyy. Toki ylipainokin on haitallista, mutta näistä kahdesta siis näin.
Anteeksi, en kai sanonut tarpeeksi selvästi, että en todellakaan tarkoittanut mitään LIEVÄÄ ylipainoa. Eihän se nyt ole älytön ongelma terveydelle...

Läski. Läskit ei sentään haise pahalle ja iho pysyy parempana kuin tupakoitsijalla. Ja läski ei tuhoa kuin oman terveytensä, tupakoitsija myös kaikkien lähellä olevien!

Minusta mikään ei ole halveksuttavampaa kuin tupakointi!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ennen sattui ja tapahtui:
miksi tupakoitsijat ovat alinta sakkaa? Miksi tupakoitsijat ovat niin vihattu ja halveksuttu ihmisryhmä?
Varsinkin kun nuo läskit ovat yhtä haitallisia veronmaksajille eli heillä myös paljon sairauksia (ellei enemmänkin?).

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
läski.
tupakanpolttajat on alinta sakkaa. itse entisenä sellaisena voin kertoa.
Illan parhaimmat naurut, vai alinta sakkaa. :LOL: :LOL:
no jep. se läskipunkero tekee eniten hallaa itselleen - ja yhteiskunnalle jonkin verran. mutta tupakoitsijat saastuttaa sillä savullaan myös kanssaihmiset, puhumattakaan terveyshaitoista jotka loppupeleissä pahemmat kuin paksukaisella.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Läski. Läskit ei sentään haise pahalle ja iho pysyy parempana kuin tupakoitsijalla. Ja läski ei tuhoa kuin oman terveytensä, tupakoitsija myös kaikkien lähellä olevien!

Minusta mikään ei ole halveksuttavampaa kuin tupakointi!
Ai läski ei haise pahalle? Kyllä muuten haisee. Se hien löyhkä on aika... kuvottava.

Yhteistyössä