Absolutisti!
NevaNeva 14.05.2010 #5 Absolutisti :saint: En juo kuin todella harvoin.. Sen sijaan ilman lihaa en voisi elää
Orion- 14.05.2010 #7 Absolutisti. Nytkään en käytä käytännössä ollenkaan alkomahoolia. Kasvissyöjäksi en vois alkaa.
karppi on 14.05.2010 #12 Ehdottomasti absolutisti. Kasvissyönti on suurin piirtein typerintä mitä voi tehdä. Ihminen tarvitsee lihaa. Lisäksi alkoholi ei ole ainoa huume, eikä edes läheskään paras.
Ehdottomasti absolutisti. Kasvissyönti on suurin piirtein typerintä mitä voi tehdä. Ihminen tarvitsee lihaa. Lisäksi alkoholi ei ole ainoa huume, eikä edes läheskään paras.
mä 14.05.2010 #19 Alkuperäinen kirjoittaja eena: Absolutisti, koska olen sitä jo valmiiksi Click to expand... mä myös!
minä 14.05.2010 #20 Lihaa pitä olla.Ihminenhän on luonnostaan lihansyöjä.Jos olis ihmiset tarkoitettu kasvissyöjiksi niin silloin mentäisiin pitkin nurmikkoa rouskuttamassa kuin puput.
Lihaa pitä olla.Ihminenhän on luonnostaan lihansyöjä.Jos olis ihmiset tarkoitettu kasvissyöjiksi niin silloin mentäisiin pitkin nurmikkoa rouskuttamassa kuin puput.
salla 14.05.2010 #22 Alkuperäinen kirjoittaja kesäkurpitsa: Olen absolutisti ja kasvissyöjäksi minua ei saa. :saint: Click to expand... peesi
Alkuperäinen kirjoittaja kesäkurpitsa: Olen absolutisti ja kasvissyöjäksi minua ei saa. :saint: Click to expand... peesi