G: Olisit kaverisi tuttavan häissä; mitä tuumisit morsiamen hääasusta jos se olisi... (5 vaihtoehtoa)

1, 4, 5: en tietäisi miten päin olla, saattaisin käydä vessassa pyyhkimässä naurun kyyneleitä.

2 ja 3: Kullakin makunsa, ei ehkä perinteisiä valintoja, mutta ihan nättejä. Kirkkphäihin 3 on aika mauton, mutta maistraattiinhan tavataan laittaa jotain tuollaista lyhyempää. Sinnehän tuo on ihan hyvä. Vartalosta tietysti kiinni.
 
Nro 2 on kaunis asu, miusta sopii myös hääasuksi, nro 3 ok, jos olisi hieman pitempi mallinen.Muut olisi karmeita valintoja.
 
Vie ras
En kyllä miettisi pukuja vaan sitä miksi olen kaverin tuttavan häissä. Isot on häät, jos pitää kaikki tuttavien kaveritkin kutsua.

Riippuu toki ihan häiden tyylistä, mitä ajattelisin puvusta. Kaikki käy ihan hyvin jonkinsortin häihin. Vähiten pidin valkoisesta pikkumekosta ja punaisesta iltapuvusta, sambahäihin tuo viimeinen olisi hyvä, muuten erikoinen valinta. Vanhanajan puku oli kaunis ja siitä pitäisin itsekin.
 
nämä on pahat
No numeron 3 kohdalla ajattelisin että on tullut morsian vahingossa yöpuku päällä kirkkoon kiireessä tai väsyneenä. Ja 5 kohdalla ajattelisin että nyt on morsian seonnut totaalisesti.
 
2. Voishan tuo valkoisena mennä.
4. Teemahäät?:D Voi kun tuollaiset tulis joskus taas muotiin, ompahan pähee mekko!

Mun mielestä ihan sama minkälaisessa mekossa menee naimisiin. Makuja on niin monia. Pääasia että morsian kokee itsensä kauniiksi ja hyväksi.:)
 
eh
Minäkin ihmettelisin enemmän sitä, ett miksi olen kaverini serkun häissä kun morsiammen asuvalinta :D
Ja itse olen ollut aika monenlaisissa häissä. Vaan kahdessa on morsimmella ollut perinteinen valkoinen häämekko. Muut ovat olleet väriltä tai tyyliltä ei niin häämekkomaisia, mutta sen verran morsiamen näköisiä, että ei ole tarvinnut asuvalintaa hämmästellä :)
 
vieras*
[QUOTE="milli";29417190]kaverin sekun haihin voi joutua vaik avecina.[/QUOTE]

Avec ei tarkoita kaveria, häät tulevat muutenkin kalliiksi ilman kutsuvieraiden kavereitakin
 
khyllää
Ekat ajatukset:

1. "Ihan hirveä."
2. "Ihan törkeän upea! Tiiä sitten että onko niin sopiva hääpuvuksi.."
3. "Ihan kiva mut ei kyllä sovi hääpuvuksi."
4. "Jotenkin ihana. Pukeutuukohan tuo morsian normaalistikin tuon ajan vaatteisiin? Oisko täällä pitänyt pukeutua ton teeman mukaan?!"
5. "Kamala ja mauton."
 

Yhteistyössä