G: Olisiko sinusta ok, jos 16v tyttäresi liikkuisi 20-25vuotiaiden miesten seurassa?

• Viestiketjun aloittaja kysymys.
  • Ensimmäinen viesti
statsata
No eiköhän se riipu ihan persoonasta. On erilaisia 16-vuotiaita ja erilaisia parikymppisiä. Eli tilanteen mukaan menisin. Olen itse alkanut seurustelemaan mieheni kanssa, kun olin 17-vuotias ja mies 21.

"vieras"
[QUOTE="vieras";29116581]No mun mielestäni 16-vuotiaalla ja 20-vuotiaalla ei ole ikäeroa läheskään 10 vuotta, ei edes viittä. Ja mitä itse tiedän 20-vuotiaita poikia, niin kovin lapsellisia tuntuvat olevan. Lähes kaikki asuvat vielä vanhempiensa luona, suurin osa ei ole töissä, kaikki eivät edes opiskele, vanhemmat huolehtivat näiden poikien kaikista asioista (laittavat ruokaa, tekevät kotityöt poikien puolesta) jne. Pojat itse vain pelaavat videopelejä, välillä juovat alkoholia, rälläävät autoillaan (jos sellainen on), valvovat yöt ja nukkuvat aamuisin pitkään jne.

Ehkä tytöt eivät välttämättä olekaan ikäistään vanhempia vaan pojat ovat ikäistään lapsellisempia.[/QUOTE]

Tuollaisten täysi-ikäisten iki-teinien kanssa pyöriminen ei tee hyvää 16 v:lle

Niinkuin joku jo yllä sanoikin, ehkä 20-22v olisi OK, tätä vanhempi ei enää. Riippuisi paljon pojasta/miehestä ja ehdottoman paljon riippuisi tyttärestäni. Jos kokisin että tyttäreni olisi luotettava nuori nainen, jolla olisi jalat maassa ja järki päässä, niin mikä minä olisin kieltämäänkään. Niinhän minäkin teinivuosinani vietin aikaa ja usein vielä täysin platoniselta kaveripohjalta :)

"vieras"
[QUOTE="vieras";29117332]Tuollaisten täysi-ikäisten iki-teinien kanssa pyöriminen ei tee hyvää 16 v:lle[/QUOTE]

No pojat nyt muutenkin muuttavat tyttöjä myöhemmin kotoa mm. armeijan vuoksi. Sekin on yksi syy, miksi esimerkiksi moni 20-vuotias poika asuu vielä kotona, ei ole välttämättä vielä töissä tai opiskele.

"Vieras"
Ihmettelen sitä, että kaikki kuvittelevat sen olevan vain seksiä, eikö voi olla vain kavereita? Ilman seurustelua ja seksiä. Itsekin pyörin samanmoisessa porukassa aikoinaan, eikä mitään seksiä tai seurustelua ollut.

"muu"
Nykyinen aviomieheni oli 22v kun aloin hänen kanssaan 16 vuotiaana pyöriä. Isä yritti vähän nikotella, mutta antoi sitten olla. Tsekkaisin tyypin/tyypit ja päättäisin sitten. Oma siippani on aina ollut minun kanssa henkisesti samalla tasolla :)

kiertopalkinto
Omassa nuoruudessani tuli pyörittyä tollasten 20-25v ikäisten "jätkäporukoiden" kanssa. Itse olin 15-17. Kadun, että piti joskus lähteä näiden porukoihin mukaan, tuli mm. huumeita kokeiltua ja tehtyä kaikennäköistä hullua, ihan vaan siksi, että oli kivaa kuulua porukkaan ja esim. huumeiden käytöllä sitä jotenkin todisteli olevansa osa tätä jengiä. Pari vuotta oli melkoisen huuruista aikaa, kotona tuskin koskaan tuli oltua ja seksiä kaikkien kanssa vuoron perään. Äiti vaan joskus ihmetteli, että eikö sun kaverit tule lainkaan sisälle käymään, mut eipä tietenkään tullee, kun eivät halunneet näyttää itseään seurassani.

Vieläkin 5 vuotta jälkeenpäin nuo silloiset hölmöilyt ja muut vaikuttaa elämää ni, mm. suhteet äitiin on olemattomat, ja rekistereissä on tiess mitä. Pitkän aikaa sen jälkeen kun pääsin niistä porukoista eroon, oli olo kuin jollakin käytetyllä palkintopokaalilla :(

"muu"
[QUOTE="muu";29120057]Nykyinen aviomieheni oli 22v kun aloin hänen kanssaan 16 vuotiaana pyöriä. Isä yritti vähän nikotella, mutta antoi sitten olla. Tsekkaisin tyypin/tyypit ja päättäisin sitten. Oma siippani on aina ollut minun kanssa henkisesti samalla tasolla :)[/QUOTE]
Niin ja toki sitten välillä pyörin myös mieheni kavereiden kanssa. Mutta ei kaikki tapaukset ole ongelmallisia, me löysimme toisistamme vaan puolisot ja minulla ei ole mitään muuta kuin hyvää sanottavaa suhteemme alkuajoista. Mies jarrutteli sitä nuoruuden intoani! ;) Mutta riippuu paljon paljon piireistä joihin eksyy. Voihan sitä eksyä huonoon oman ikäiseen seuraankin.

Peyote
[QUOTE="Vieras";29117821]Ihmettelen sitä, että kaikki kuvittelevat sen olevan vain seksiä, eikö voi olla vain kavereita? Ilman seurustelua ja seksiä. Itsekin pyörin samanmoisessa porukassa aikoinaan, eikä mitään seksiä tai seurustelua ollut.[/QUOTE]

hyvä huomio, tuon takia vastasin, että riippuu millaisia tyyppejä ovat. Meillä on seurakunnassa paljon nuoria ja ystäviä saattaa olla eri-ikäiset keskenään myös ja liikutaan porukalla. en olisi välttämättä huolissani, jos tuntisin nää kaverit.

Vierasmies
Mitäs ne useimmat 16v tytöt jotka on jo vuosia poltelleen, juoneet ja halunneet anaaliseksiä posliinipilluineen ja seksivaatteineen?

Typerää miesten syyllistämistä jos pimut haluaa pönkittää itsetuntoaan imien isompien miesten letkuja :)

älä rutkuta, sitä miestä kiinnosti vaan pillu. tai sitten mies oli henkisesti jälkeenjäänyt, kun tykkää hengailla pikkutyttöjen kanssa.

Musta ois omituista jos 25v. haluis hengailla 16v. ihmisen kanssa ellei kyseessä ole pikkuveli tai pikkisisko. Mä ainakin ton ikäsenä olin naimisissa ja asuin omistusasunnossa, olin käynyt koulut ja olin vakkarityöpaikassa. Ei kyllä todellakaan pitäisi olla mitään yhteistä 16v. ihmisen kanssa.
En hyväksyisi.

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
XDDDDDDDDd
Mitäs ne useimmat 16v tytöt jotka on jo vuosia poltelleen, juoneet ja halunneet anaaliseksiä posliinipilluineen ja seksivaatteineen?

Typerää miesten syyllistämistä jos pimut haluaa pönkittää itsetuntoaan imien isompien miesten letkuja :)
"Isojen miesten?" Taitaa ne "isot miehet" omistaa vain kylän isoimman subbarin ja pienimmän pippelin, kun pitää pikkupilluja vongata. :D

teinityttöjä kaksi
Kinkkinen juttu. Ainakin vanhempien näkökulmasta. Asia on nyt vaan niin, että se on aika yleistä, eikä varmaan aina ole edes syytä ajatella tapahtuvan sitä "kauheeta".
Nyhkynuoret, ainakin tytöt ovat niin kehittyneitä jo ajatusmaailmaltaan, että on turhaa ajanhukkaa alkaa heitä ohjaamaan. He tekevät juuri mitä haluavat. Kuusitoistavuotias on aika aikuisen näköinen ja osaa itsestään huolen pitää.

"vieras"
Tyttöjen ja poikien henkisen kasvun huomioiden, 16-vuotias tyttö on samalla tasolla kuin 20-vuotiaat pojat. En olisi asiasta niinkään huolissani, tai siis yhtään enempää huolissani kuin että 16-vuotias tyttöni pyörisi 16-vuotiaiden poikien kanssa. Seksiasioissa ei ole merkitystä onko ihminen 16 vai 20, koska molemmilla jo hormonit hyrrää.

"vieras"
[QUOTE="vieras";29120728]En jaksa uskoa, että parikymppisillä olisi mitään yhteistä lasten kanssa.[/QUOTE]

Aika paljonkin yhteistä, mitä sivusta olen seurannut. Molemmat jaksavat pissistellä teinivolkkarissa ja ajella K-kaupan kulmilla. Kovin vieraantunut käsitys sulla on 20-vuotiaista pojankolttosista. Usein tuntuu että moni nuorempi tyttö on huomattavasti kehittyneempi, kuin mitä nämä jätkät. Ja kun kerran jo moin 16-17 -vuotias tyttö on näitä kundeja kehittyneempi, niin mitäpä luulet jaksaako parikymppisen naiset katsella noita oman ikäisiään "pissispoikia"? Joten siinä syy miksi nämä pojat nuorempien tyttöjen kanssa aikaansa viettävät. Muutoin ei ole tyttöseuraa nimittäin sitten ollenkaan.

"vieras"
[QUOTE="vieras";29120847]Aika paljonkin yhteistä, mitä sivusta olen seurannut. Molemmat jaksavat pissistellä teinivolkkarissa ja ajella K-kaupan kulmilla. Kovin vieraantunut käsitys sulla on 20-vuotiaista pojankolttosista. Usein tuntuu että moni nuorempi tyttö on huomattavasti kehittyneempi, kuin mitä nämä jätkät. Ja kun kerran jo moin 16-17 -vuotias tyttö on näitä kundeja kehittyneempi, niin mitäpä luulet jaksaako parikymppisen naiset katsella noita oman ikäisiään "pissispoikia"? Joten siinä syy miksi nämä pojat nuorempien tyttöjen kanssa aikaansa viettävät. Muutoin ei ole tyttöseuraa nimittäin sitten ollenkaan.[/QUOTE]

mitä sä oikeen sössötät? 16 vuotiaat ovat vielä lapsia, 25vuotias ei.

Yhteistyössä