Olen itsekin ollut nuori ja nähnyt monenlaista touhua, joten kyllä siinä kieltämättä tulee myös molemminpuolinen hyväksikäyttökin mieleen... Mutta tuo tietysti riippuu ihan nuorista, millasia ne on. Olen itsekin tuossa iässä hengaillut yli kaksikymppisten kanssa, mutta ei se silti tarkoittanut, että kaikkien kanssa oltiin jalat levällään. Meillä oli vähän erilainen porukka. Kyllä viinaakin juotiin ja silleen, mutta me osattiin pitää myös ihan hauskaa hauskaa. Tosin maailman meininki oli muutenkin hieman toinen, kun nykypäivänä. Ja tuo nyt taitaa muutenkin olla kaikkein yleisin ikä aloittaa seksielämä. Eli jos pojat suurin piiretein ok ja tytölläkin ehkäisy kunnossa, niin ok. Ja just sillä perusteella, että olen itsekin ollut samassa tilanteessa, niin mikä minä olen lastanikaan keiltämään. Toki sitä aina toivoo, että lapsi olisi fiksumpi, kun vanhempansa ja pitäisivät järjen päässä ja ne housutkin jalassa mahdollisimman pitkään, mutta en mä voi tuon ikäisen perässäkään hiihtää tuolla kylillä... Toki siinä vaiheessa, jos se vaikuttaa negatiivisesti esim. opiskeluun, niin pakkohan sitä on yrittää rajoittaa. Tilanteen mukaan.