G: Olisiko sinusta ok, jos 16v tyttäresi liikkuisi 20-25vuotiaiden miesten seurassa?

• Viestiketjun aloittaja kysymys.
  • Ensimmäinen viesti
xeet.
[QUOTE="Hellevi";29115556]No eihän ole, koita ottaa selvää asioista. 16-vuotiaan kanssa saa harrastaa seksiä.[/QUOTE]

16v on kokematon ja parikymppiset haluavat käyttää niitä vain hyväkseen, koska tiukka pillu.

"Hellevi"
16v on kokematon ja parikymppiset haluavat käyttää niitä vain hyväkseen, koska tiukka pillu.
Älä nyt viitsi olla typerä.

Itse 16-vuotiaana seurustelin 22-vuotiaan kanssa ja ihan omasta halusta harrastin seksiä eikä mua todellakaan käytetty hyväksi. Jos ei tehnyt seksiä mieli, niin sitten ei seksiä ollut. Mä kyllästyin mieheen ja halusin olla vielä vapaa, mies se ruikutti mun perään. Mua ennen mies oli seurustellut ihan oman ikäistensä kanssa. Mä sinkkuna harrastin yhden illan juttuja ja otin sen mitä halusin eli seksiä. Kyllä nainenkin voi käyttää miestä hyväkseen.

alskdsd
[QUOTE="Hellevi";29115581]Älä nyt viitsi olla typerä.

Itse 16-vuotiaana seurustelin 22-vuotiaan kanssa ja ihan omasta halusta harrastin seksiä eikä mua todellakaan käytetty hyväksi. Jos ei tehnyt seksiä mieli, niin sitten ei seksiä ollut. Mä kyllästyin mieheen ja halusin olla vielä vapaa, mies se ruikutti mun perään. Mua ennen mies oli seurustellut ihan oman ikäistensä kanssa. Mä sinkkuna harrastin yhden illan juttuja ja otin sen mitä halusin eli seksiä. Kyllä nainenkin voi käyttää miestä hyväkseen.[/QUOTE]

älä rutkuta, sitä miestä kiinnosti vaan pillu. tai sitten mies oli henkisesti jälkeenjäänyt, kun tykkää hengailla pikkutyttöjen kanssa.

"vieras"
olisinpa varmasti jäävi sanomaan yhtään mitään. Olin 16 kun aloin seurustelemaan mieheni kanssa, hän oli 23. Puoli vuotta meni tutustuessa ennen kuin sekstattiin ekan kerran, mies ei ikinä painostanut minua millään tavalla vaan aloite tuli minulta. Kävi hyvä tuuri tuon miehen kanssa, olis varmasti voinut olla toisenkinlainen. Meillä on tyttö nyt 17 eikä ole vielä koskaan seurustellut, ottaa opiskelut tosissaan ja parempi niin, ehtiihän tuota vielä niitä miesjuttujakin tulla :)

"Hellevi"
älä rutkuta, sitä miestä kiinnosti vaan pillu. tai sitten mies oli henkisesti jälkeenjäänyt, kun tykkää hengailla pikkutyttöjen kanssa.
Älä sä viitsi olla typerä. Mies ei ollut pillun perään. Mä tunsin sen miehen joten ole sä hiljaa. :)

Jos sä leikit vielä 16-vuotiaana barbeilla, niin älä luule muidenkin olleen tuollaisia. Mä ainakin tuossa iässä jo halusin seksiä. Kyllä olisi vituttanut olla neitsyt esim. yli 20-vuotiaana kuten eräs palstalla.

khih..
[QUOTE="Hellevi";29115604]Älä sä viitsi olla typerä. Mies ei ollut pillun perään. Mä tunsin sen miehen joten ole sä hiljaa. :)

Jos sä leikit vielä 16-vuotiaana barbeilla, niin älä luule muidenkin olleen tuollaisia. Mä ainakin tuossa iässä jo halusin seksiä. Kyllä olisi vituttanut olla neitsyt esim. yli 20-vuotiaana kuten eräs palstalla.[/QUOTE]

Itselläni lähti neitsyys sinua aiemmin, mutta saman ikäisen kanssa, enkä minkään parikymppisen tiukanpillunjahtaajan. :)

• Tykkää
Reactions: Ciervo
20v on kuitenkin eri asia kuin 25v, 25-vuotiaan kanssa tyttö ei lähtisi yhtään minnekään, 20v saattaisi olla ok.

Kyllähän tosiasia kuitenkin on, että jos se 16-vuotias haluaa mennä niin ei sitä voi ikuisesti kotiarestiinkaan laittaa eikä vanhemmat välttämättä tiedä missä se liikkuu ja kenen kanssa

"yyhoo"
Olen itsekin ollut nuori ja nähnyt monenlaista touhua, joten kyllä siinä kieltämättä tulee myös molemminpuolinen hyväksikäyttökin mieleen... Mutta tuo tietysti riippuu ihan nuorista, millasia ne on. Olen itsekin tuossa iässä hengaillut yli kaksikymppisten kanssa, mutta ei se silti tarkoittanut, että kaikkien kanssa oltiin jalat levällään. Meillä oli vähän erilainen porukka. Kyllä viinaakin juotiin ja silleen, mutta me osattiin pitää myös ihan hauskaa hauskaa. Tosin maailman meininki oli muutenkin hieman toinen, kun nykypäivänä. Ja tuo nyt taitaa muutenkin olla kaikkein yleisin ikä aloittaa seksielämä. Eli jos pojat suurin piiretein ok ja tytölläkin ehkäisy kunnossa, niin ok. Ja just sillä perusteella, että olen itsekin ollut samassa tilanteessa, niin mikä minä olen lastanikaan keiltämään. Toki sitä aina toivoo, että lapsi olisi fiksumpi, kun vanhempansa ja pitäisivät järjen päässä ja ne housutkin jalassa mahdollisimman pitkään, mutta en mä voi tuon ikäisen perässäkään hiihtää tuolla kylillä... Toki siinä vaiheessa, jos se vaikuttaa negatiivisesti esim. opiskeluun, niin pakkohan sitä on yrittää rajoittaa. Tilanteen mukaan.

..
tein itsekkin nuorena noin mutta nyt kun miettii että mikä niillä miehillä oli päässä vikana ja jos ne oli sillon 25 niin onkohan niillä edelleen 16 v kavereita. nyt ne on jotain 35 ei normaalia. ei sen ikäsillä ole mitä yhteistä muu kuin ryyppääminen sitähän nuoret tekee.

"vieras"
20v on kuitenkin eri asia kuin 25v, 25-vuotiaan kanssa tyttö ei lähtisi yhtään minnekään, 20v saattaisi olla ok.

Kyllähän tosiasia kuitenkin on, että jos se 16-vuotias haluaa mennä niin ei sitä voi ikuisesti kotiarestiinkaan laittaa eikä vanhemmat välttämättä tiedä missä se liikkuu ja kenen kanssa
Miksi 16 v. haluaisi pyöriä itseään 5-10 v. vanhempien porukoissa? Omassa nuoruudessani oltiin saman ikäisten kanssa, eikä lähdetty johonkin äijäporukoihin. Oma lukunsa olivat nuoret joilla oli ongelmia kotona ja meno päätöntä myös kodin ulkopuolella.

• Tykkää
Reactions: Ciervo

Yhteistyössä