G: Oletko vaihtanut puhelinoperaattoriasi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Raivotar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Raivotar

Aktiivinen jäsen
27.11.2005
3 665
0
36
Jos olet, miksi vaihdoit? Mistä mihin vaihdoit?

Minulla on ollut Saunalahti pari viimeisintä vuotta enkä ole laiskuuttani edes vertaillut sen jälkeen hintoja. Tulee onneksi soiteltua ja tekstailtua sen verran vähän, mutta ehkä kannattaisi...

mulla oli monta vuotta sonera,vaihdoin elisaan ja kaduttaa kyllä,parin vuoden päästä vaihdan takas soneraan...ei jaksa tota elisan jatkuvaa tykitystä noilla laskuillaan ja välillä on muutenkin niin ja näin toimiminen

Aikanaan siitä "ilmaisesta" acn-liittymästä telefinlandiin. Vaihdoin tosin kauan ennen kuin koko lafka kaatui, ehtiköhän kuukauden olla käytössä kun olin tyytymätön kuuluvuuteen.

Miehellä on nyt Dna-kytky ollu, ja elokuussa tulee se 24kk täyteen ja silloin kuulemma samana päivänä vaihtuu liittymä Soneraan tai Telefinlandiin, se onneton ei kun ei kuulu juuri missään.

vaihdoin viime talvena elisasta ( joka mulla oli 12 v ) DNA:han,siksi että elisan laskutus alko ottamaan päähän ja siksi,kun tytölle otettiin kesällä DNA,niin johan tipahti puhelinlaskut 10 ?,kun kummallakin on sama liittymä..

Mulla on ollut Elisa nyt viimeksi, viikko sitten vaihtui DNA:han, kuten myös muulla perheellä. Yksi liittymä on Saunalahden nimissä, musta se on edullinen, 3000 min, 3000 SMS, 3000 MMS ja rajaton data 49,95?/kk.

Eka oli Sonera, vaihdoin Tele Finlandiin halvempien puheluhintojen takia. Sitten vaihdoin Kolumbukseen, kun sain 150 eurolla aikoinaan tuota ilmaista käyttöä, tuota rahaa on yhä edelleen jäljellä, vaikka liittymä on ollut 3 vuotta käytössä... Nykyään tuon Kolumbuksen rinnalla on Dna- liittymä, halusin uuden numeron ja lasten kanssa samalle laskulle. Tosin oon tuohon Dna:an kuuluvuuteen vähän tympääntynyt, joten todennäköisesti lopetan sen liittymän enkä Kolumbusta, mikä oli tarkoitus lopettaa...

Radiolinjasta soneraan ja sieltä elisaan ja sieltä oli tarkoitus siirtyä telefinlandiin kunnes elisa ennätti tekemään kilpailevan tarjouksen ja siirryin kolumbukseen. että onhan noita vaihdeltua tullut ja pitäs taas vaihtaa jos löytys sopiva liittymä kun tahtoo taas puhuminen käydä kalliiksi.

Monta vuotta oli Sonera, vaihdoin halvempien puheluiden toivossa Dna:aan...tiedä sitä sitten....uhkasin et heti ku kausi menee umpeen niin vaihdan takas ja edelleen dna on....vaiks joku kundi tos taannoin taas soneraa kaupitteli. Taidan pysyä tos Dna:ssa, se on hyvä..minä en jaksa noista hinnoista välittää.

Yhteistyössä