G: Oletko tavannut livenä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Utelias

Vieras
Harkitsen vakavasti tällä hetkellä tapaamisen järjestämistä erään keskusteluissa ""kohtaamani"" miehen kanssa. Asia kuitenkin epäilyttää, joten mielelläni kuulisin muiden kokemuksia asiasta:

1.Oletko tavannut livenä täällä Elleissä kohtaamiasi ihmisiä?
2.Jos olet, niin kuinka monta livekontaktia sinulla on ollut?
3.Millaisia kokemuksia tapaamiset ovat olleet?
4.Onko tälläisesta tapaamisesta seurannut pidempää suhdetta?
5.Mitä haluaisit sanoa muille asiaa harkitseville?/Vapaa kommentti.

Olen tavannut useita naisia tämän kautta ja todella positiiviset fiilikset on jäänyt. tapailen vieläkin kahta naista säännöllisesti seksin merkeissä. anna palaa vaan!

Olemme tavanneet chatissä ja nyt asuttu 3v yhessä ja vuosi naimisissa. Kyllä näiltä palstoiltakin voi löytää sen oikean. Tervettä järkeä sopii kyllä käyttää..

Kiitos kannustavista kommenteista, mutta haluaisin kuulla vielä lisää kokemuksia.

Sinulle ""Saahan kysyä"": itse olen jatkanut yhteydenpitoa sähköpostin välityksellä. Onnistuu kunhan molemmilla on ns. anonyymi osoite. Ainakin luukku.com osoitteen voi määritellä niin, ettei henkilön oikea nimi tule julki. Ja tälläisen osoitteen uskaltaa ilmoittaa myös täällä. Itse en ainakaan ole saanut postia ""ylimääräisiltä"" henkilöiltä ja mitä sitten vaikka saisikin, kun osoite kuitenkin on sellainen ettei oma henkilöllisyys paljastu ellei sitä itse halua kertoa.

Lisäkysymyksenä vielä, että onko livenä tapaamanne henkilöt olleet oikeasti sellaisia, millaisen kuvan ovat itsestään kasvottomina antaneet vai onko tullut pahoja pettymyksiä sen suhteen?

Mene luukussa hallintaan ja sieltä valitse lähtevät viestit/anonymiteetti. Sinne täplä kohtaan ""Älä näytä viestin lähettäjää"", tällöin ainoastaan sähköpostiosoite näkyy vastaanottajalla, mutta ei rekisteröity oikea nimi.

Yhteistyössä