vieras
Minä en, enkä voisi edes ajatella. Minulle se, että voin kommunikoida äidinkielelläni rakkaani kanssa on tärkein kriteeri suhteessa.
Mutta ne eivät ole äidinkieli. Haluan osata ilmaista itseäni kumppanilleni ja rakkaalleni täysin enkä vain sinne päin.Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:etkò voisi oppia toista kieltà hyvin?
ai jaa, onneks mulla ei ole tota ongelmaa. ajattelin aikoinaan ettà elàmà on myòs haasteita varten.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mutta ne eivät ole äidinkieli. Haluan osata ilmaista itseäni kumppanilleni ja rakkaalleni täysin enkä vain sinne päin.Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:etkò voisi oppia toista kieltà hyvin?
Alkuperäinen kirjoittaja Cinnamon Lee:Mä en ole ikinä seurustellut suomalaisen kanssa.
ai, ei ollut tarkoitus olla ylimielinen. sorry. puhun vaan omasta kokemuksestaniAlkuperäinen kirjoittaja ap:Kyllä mulla haasteita elämässä on riittänyt, mutta en ole koskaan pitänyt mahdollisena rakastumista vieraskieliseen vaikkakin ihania esim, ruotsinkielisiä on matkalla hihaan tarttunut.
Niinpä niin... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja juups:Mä en muuten aina tule ymmärretyksi (pätee myös toisin päin), vaikka mieheni on supisuomalainen...