Rokotus
Perusteluja kiitos. Tästä on ollut paljon kirjoituksia, mutta vasta nyt itselle ajankohtaista.
No entäs sit jos se pieni vauva saa sen flunssan??Alkuperäinen kirjoittaja rv 35:Emmä tie aattelin et vauvallekki menee sitten sitä ainetta, ja en ottanu ja siin oli kuiteski sivuvaikutuksensa
Jaa-a, mun 2kk vauva sai just tänään Rotarokotteen..Alkuperäinen kirjoittaja rv23:En ottanut rokotetta enkä ota! En katsonut sitä tarpeelliseksi.
Riski siitä että rokote itse aiheuttaisi vauvalle jotain on suuri koska sitä ei ole tutkittu.
Vauva itse saa rintamaidosta sitten vasta-aineet taudille (eihän alle puoli vuotiaita vauvojakaan rokoteta ja siihenkin on taatusti hyvä syy!!!).
tais tarkottaa, ettei rokoteta sikainfluenssaa vastaanAlkuperäinen kirjoittaja Miracles:Jaa-a, mun 2kk vauva sai just tänään Rotarokotteen..Alkuperäinen kirjoittaja rv23:En ottanut rokotetta enkä ota! En katsonut sitä tarpeelliseksi.
Riski siitä että rokote itse aiheuttaisi vauvalle jotain on suuri koska sitä ei ole tutkittu.
Vauva itse saa rintamaidosta sitten vasta-aineet taudille (eihän alle puoli vuotiaita vauvojakaan rokoteta ja siihenkin on taatusti hyvä syy!!!).
rota ja sika on kaksi eri asiaa! sikarokotetta ei anneta alle puolivuotiaille ja siitähän tässä ketjussa oli nyt kyse!Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Jaa-a, mun 2kk vauva sai just tänään Rotarokotteen..Alkuperäinen kirjoittaja rv23:En ottanut rokotetta enkä ota! En katsonut sitä tarpeelliseksi.
Aaa, sorppa. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja eräs:rota ja sika on kaksi eri asiaa! sikarokotetta ei anneta alle puolivuotiaille ja siitähän tässä ketjussa oli nyt kyse!Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Jaa-a, mun 2kk vauva sai just tänään Rotarokotteen..Alkuperäinen kirjoittaja rv23:En ottanut rokotetta enkä ota! En katsonut sitä tarpeelliseksi.