G: Oletko koskaan kokeillut / nähnyt huumeita?

  • Viestiketjun aloittaja yx vaa
  • Ensimmäinen viesti
Kokeillut hasista, marihuanaa ja lsd:tä nuorina hulluina vuosina, en koukkuun jäänyt kun ei saanut mussa kummempia tuntemuksia aikaan. Poikaystävä oli diileri (itseasiassa näiden asioiden takia kuolikin viime marraskuussa) ja näin kaikki mahdolliset aineet mitä voi vaan vetää nenään,suoneen tai vatsaan sen kautta :(
 
Turkilmas
Pilveä olen nähnyt ja joskus myös muutaman kerran pössytellyt. Aikoinani lupasin eräälle erittäin läheiselle ystävälleni (joka oli narkomaani) etten koskaan kokeile mitään vahvempaa. Mulla kun tuo mielikuvitus laukkaa sen verran kovaa...pilvessäkin luulin olevani näkymätön ja Disneyn piirretyssä yms...

Pidin lupaukseni enkä koskaan kokeillut pilveä vahvempaa. Enkä muistaakseni koskaan edes nähnyt kyseisen ystäväni mömmöjä.
 
Olen tehny huumauainerikoksiakin useammankin; pirtukin nimittäin on huume, kun siinä alkoholimäärä ylittää tietyn rajan.
Muuten sit...no joo ja joo, on tullu joskus käytyä Köpiksessä :whistle: Ja vähä'n muuallakin...
 
Olen tuntenut useita eri aineiden käyttäjiä, yleensä vain mietojen. Tarjottukin mulle on, mutta en ole kokeillut. Kerran olin tapahtumassa, jossa toisessa huoneessa polteltiin pilveä ja sain jo pelkästään siitä hajusta migreenikohtauksen :D. Itse en oikeen edes viinasta välitä niin saati sitten mistään muistakaan päihteistä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hassu:
Alkuperäinen kirjoittaja pirullinen emäntä:
en ja en olen liian kiltin näköinen edes että joku yrittäisi myydä minulle
samoin, oon tämmönen kilttityttö ;) Paitsi oon varmaan nähny, mutten oo ymmärtäny mistään mitään. Eikä kyllä kiinnostakaan ymmärtää.
eipä kukaan sillä alota et joku tulee myymään. vaan kaverit/tutut tarjoo ilmatteeks... siitä se lähtee...
 
mama
Suomessa en ole koskaan nähnyt, enkä käyttänyt mitään huumeita, Hollannissa olen kokeillut pari kertaa pilven polttoa ja riittää loppu elämäkseni.
Enää en edes kokeilisi, yksinkertaisesti aivan turhaa.. saan nautintoni muualta.
Huumeet ja muutkin päihteet saisi kieltää puolestani tupakkaa myöden lailla joka maassa.
 
hep
seurustelin nuorena aivan karmean narkkarin kanssa ja itsekin vedin silloin kaikkea mitä nenän eteen tuotiin (subutex, amfetamiini, kokaiini, essot, napit ja kannabis kaikissa muodoissa). kerran olen kokeillut jopa piikittämistä. aika kovassa koukussa tuli joskus oltua. tästä ei muuten kovin moni tiedä, eikä varmasti osaisi sanoa ulkomuodostani nykyään.

kovasti tämä aihe täällä joskus pyörii, haluatko kysyä jotain parantuneelta narkomaanilta?
 
jeah
hasista olen useamman kerran joskus käyttänyt. ihan hauskaa oli...en ole kyllä vuosiin enää käyttänyt. jos joku jossain sopivassa tilanteessa tarjois niin saattaisin jopa ottaa...mutta varovainen täytyy kannabiksen kanssakin olla koska siihenkin jää helposti koukkuun vaikka jotkut väittää muuta
 

Yhteistyössä