g: oletko kokeillut huumeita?

..
Oonhan mä käyttäny ja kokeillu monia aineita. amfetamiini, kannabis, subu, unikot, opiaatit, sienet, ekstaasi, gamma.... jne.

Nykyään käytän kahvia ja tupakkaa. ja joskus juon yhden siiderin.
 
iiik
Kättäny amfetamiinia reilun vuoden melkein putkeen, sitten ilman puolitoista vuotta. Sitten taas parit viivat, vuosi eteenpäin ja parit viivat. Yleensä bilettämässä näki sitä porukkaa. sitten viime kesänä käytin reilun kuukauden putkeen.
Nyt kohta vuoden käyttämättä ja lopullisesti ohi.
 
vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja AnniTanniTalleroinen:
Hirvitys kuin moni kokeillu.... En oo edes tupakkaa maistanu viel eikä tee edes mieli ..... On sentään ollu selkärankaa..
Juu alkoholi, kannabis, amfetamiini, kokaiini, ekstaasi, subutex, morfiini, heroiini, kodeiini, lsd, sienet, gamma, dextrometorfaani, lukuisat eri rauhoittavat. Joo ja lastani ei oteta huostaan koska olen kuivilla. Että ei tarvi ees varottaa kenenkään.

Ja AnniTanniTalleroinen, jos sul on ollu selkärankaa olla kokeilematta/käyttämättä päihteitä niin pystytkö silti ihan oikeesti kattomaan itteäs peilistä ja sanomaan että olet parempi ku muut ihmiset?


 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja AnniTanniTalleroinen:
Hirvitys kuin moni kokeillu.... En oo edes tupakkaa maistanu viel eikä tee edes mieli ..... On sentään ollu selkärankaa..
Juu alkoholi, kannabis, amfetamiini, kokaiini, ekstaasi, subutex, morfiini, heroiini, kodeiini, lsd, sienet, gamma, dextrometorfaani, lukuisat eri rauhoittavat. Joo ja lastani ei oteta huostaan koska olen kuivilla. Että ei tarvi ees varottaa kenenkään.

Ja AnniTanniTalleroinen, jos sul on ollu selkärankaa olla kokeilematta/käyttämättä päihteitä niin pystytkö silti ihan oikeesti kattomaan itteäs peilistä ja sanomaan että olet parempi ku muut ihmiset?
en ole kyseinen annitanni, mutta kyllä, pystyn sanomaat et olen parempi kuin huumeidenkäyttäjät

 

Yhteistyössä