G: Oletko harrastanut elämäsi aikana yhden illan juttuja? Vastaa KYLLÄ tai EN. (Myös ns. fuckbuddyt lasketaan)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kiinnostaa, kuinka yleistä se on. Tähän lasketaan nyt kaikki seksi, joka ei ole tapahtunut parisuhteessa. Laittakaa myös ikänne.

Oma vastaukseni:

EN ja ikää 20v.

Olen nuorena jonkin verran, en hirveästi. Ja 38 v on ikää nyt.

Kiinnostaa, että jos ette ole harrastaneet seksiä muuten kuin parisuhteessa, niin oletteko te jotenkin päättänyt miehen kanssa ennen sitä seksiä, että olemme muuten nyt parisuhteessa, vai miten olette toimineet? Joka kerran on siis odotettu ainakin jonkin aikaa, jotta on voitu todeta, että ollaan nyt parisuhteessa?

Riippuu siitä miten asiaa katsoo. Nuorempana tuli harrastettua seksiä aika lyhyiden tuttavuuksien perusteella, mutta se oli enemmänkin sitä että jotenkin typerästi kuvittelin sillä tavoin saavani kyseisen ihmisen minusta pitämään. Siis ei tainut olla kyseessä niinkään minun osaltani yhdenillan juttu kuin sitten sen toisen osapuolen...
Ikää on 38v.

Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
Olen nuorena jonkin verran, en hirveästi. Ja 38 v on ikää nyt.

Kiinnostaa, että jos ette ole harrastaneet seksiä muuten kuin parisuhteessa, niin oletteko te jotenkin päättänyt miehen kanssa ennen sitä seksiä, että olemme muuten nyt parisuhteessa, vai miten olette toimineet? Joka kerran on siis odotettu ainakin jonkin aikaa, jotta on voitu todeta, että ollaan nyt parisuhteessa?

Kyllä ainakin jotkut (minäkin) toimii näin. Mutta ehkä tässä gallupissa tarkoitetaan kuitenkin perinteisiä irtosuhteita, joihin ei liity mitään rakkaudentunteita.

Yhteistyössä